• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27

گره‌ گشایی از جنوب پایتخت

عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران
دولت سیزدهم و مدیریت ششم شهر تهران از همان روزهای آغاز، اصل کار خود را برخلاف ادوار قبل بر همکاری و همراهی همه‌جانبه قرار داده‌اند و این همکاری‌ها تا جایی پیش رفت که توانست نتایج خوبی برای شهروندان تهرانی به همراه داشته باشد.
سرکوب دانشجویان در کشور مدعی آزادی بیان ادامه دارد

چهره واقعی آزادی آمریکایی

2 پلیس قوی هیکل با باتوم در دست و پرخاشگری، زنی میانسال را محاصره کرده و تلاش دارند تا به او دستبند بزنند، زن اما مقاومت می‌کند و درنهایت این دو نیروی پلیس، او را به بدترین شکل به زمین زده و از پشت به‌دست زن دستبند می‌زنند.

خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن

دولت‌های غربی و آمریکا در قبال سیاست خارجی خود، قبل از هر چیزی دست به فضاسازی و کنترل افکار عمومی می‌زنند تا از این طریق بتوانند سیاست‌های خود را ولو اینکه با تمام اصول انسانی و اخلاقی مخالف باشند، پیگیری کنند.

چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟

روسای جمهور در ادوار مختلف، سفرهای استانی به بخش‌های مختلف کشور را در دستور کار داشتند اما کلانشهر «تهران» به‌دلیل آنکه پایتخت و محل حضور وزارتخانه‌ها و مراکز دولتی است، هرگز جایگاهی در برنامه‌ها نداشت.

کنکور دوباره برای جاماندگان مناطق سیل‌زده

ویدئوی غمناک پشت‌کنکوری‌های «زیرکوه» دست به‌دست در شبکه‌های مجازی می‌چرخد؛ 2دختر دانش‌آموز که به‌دلیل سیل و بسته‌شدن راه نتوانسته‌اند به نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ که روز پنجشنبه، 6اردیبهشت برگزار شد، برسند به‌دلیل این شرایط از مسئولان گلایه می‌کنند و می‌گویند: «بعد از 12سال درس خواندن و یک سال پشت کنکور ماندن، سیل همه آرزوهای ما را با خود برد.

زیباترین شب اراک

پرسپولیس بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در همان 25دقیقه ابتدایی به 2گل رسید. اوستون اورونوف ستاره این روزهای پرسپولیس گل اول را با یک فرار طولانی و یک شوت عالی زد و گل دوم هم با پاس همین بازیکن توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید.