4
چهار شنبه 29 آبان 1398
شماره 7810
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرداخت فوری خسارت‌ ناآرامی‌ها

رئیس‌کل بیمه مرکزی از صدور دستور به شرکت‌های بیمه برای پرداخت فوری خسارت‌های وارده به اموال عمومی و مردم در اثر بروز برخی ناآرامی‌های اخیر خبر داد و گفت: دستور بررسی سریع و دریافت اطلاعات صادر شده تا مشخص شود چه تعداد بانک و ساختمان دچار آسیب شده‌اند.
ویژه
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است.
خروجی چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مسکن در سال‌جاری، 25مصوبه برای تکمیل مسکن مهر و تسهیل در ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و کمک به خانه‌دار کردن اقشار هدف این طرح بود.

ثبات در بازار ارز

قیمت دلار تا مرز 12هزار تومان عقب‌نشینی کرد
ارز
یک روز بعد از سخنان رئیس‌کل بانک مرکزی در مورد اقدامات این بانک برای کنترل بازار، از التهاب بازار ارز کاسته شد و با نوسان قیمت هر دلار آمریکا در محدوده 12هزار تومان، انتظارات برای ایجاد ثبات در بازار ارز افزایش یافت.

واریز گام‌به‌گام حمایت معیشتی به حساب مردم

دومین مرحله حمایت معیشتی امشب به‌حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد
دیروز مرحله اول پرداخت حمایت معیشتی خانوار انجام شد و سهمیه مربوط به 20میلیون نفر از مشمولان این طرح به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
بسته 100هزار میلیارد تومانی رونق تولید
بسته 100هزار میلیارد تومانی رونق تولید
بانک مرکزی با انتشار بخشی از جزئیات بسته 100هزار میلیارد تومانی، جهت رونق تولید ملی اعلام کرد: تسهیلات پیش‌بینی شده براساس صنایع پیشران اقتصاد توزیع می‌شود و ملاک پرداخت این تسهیلات معرفی طرح‌ها از سوی وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، نفت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
مدیرعامل بورس تهران از ورود 2200میلیارد تومان پول تازه توسط سهامداران جدید در بورس در سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: براساس آمار‌های رسمی سهامداران حقیقی در سال98 به بازیگران اصلی بازار سهام تبدیل شدند.