2
چهار شنبه 29 آبان 1398
شماره 7810
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

در جلسه هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین که صبح روز گذشته برای انتخاب رئیس فراکسیون مستقلین برگزار شد غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با ۲۰رأی از مجموع ۲۰ عضو حاضر در این جلسه به‌عنوان رئیس فراکسیون مستقلین انتخاب شد.
ویژه
رئیس‌جمهور روز گذشته سه‌شنبه با 11سفیر دیدار کرد؛ 9ایرانی و 2غربی. او در دیدار با سفرای جدید استرالیا و سوئد درباره برجام گفت و از کشورهای غربی خواست در برابر آمریکا بایستند؛ او در روزهایی که ایران حال و روز خوشی ندارد به غربی‌ها هشدار داد که فروپاشی برجام به ضرر دنیا خواهد بود.
مجلس
«برگزاری نشست کمیسیون امنیت‌ ملی با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی» ، «دعوت مجلس از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی برای حضور در نشست یکشنبه آینده مجلس» ، «لغو تعطیلی هفته آینده بهارستان» ، «نگرانی از سبک برخورد با مردم معترض و نداشتن آمار دقیق و مستند از تعداد بازداشت‌شدگان» و « عدم نظارت مجلس بر محل نگهداری بازداشت‌شدگان و نگرانی بابت تکرار فاجعه کهریزک» سرخط واکنش‌های مجلس در چهارمین روز اعتراضات بنزین بود. مجلس دیروز آخرین نشست علنی‌اش در هفته جاری را برگزار کرد.
رزمایش ذوالفقار ولایت نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور در 2 مرحله تک شبانه و روزانه آغاز شد.
مردم تبریز در اقدامی خودجوش و با شور و شعور برای جدا کردن صف خود از آشوبگران و حمایت از بیانات رهبری، دیروز راهپیمایی کردند.
مأموریت جهانگیری به وزرا و استانداران

با مردم حرف بزنید

معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای اعلام کرد: اعضای هیأت دولت و استانداران - حداقل یک روز در‌ ماه را برای ملاقات مردمی تعیین و از طریق رسانه‌های گروهی اعلام کنند
دولت
دولتمردان اگرچه بلافاصله پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم از ضرورت تفاهم ملی و گفت‌وگوی ملی در کشور سخن گفتند اما اعتراضات دی‌ماه96 و آبان‌ماه98 همچنان حکایت از قطع بودن این ارتباط دوسویه با مردم داشت.
تخت روانچی از تخت بیماری بلند شد

تخت روانچی از تخت بیماری بلند شد

مجید تخت‌روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل در جلسه افتتاحیه کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح‌های هسته‌ای و سایر سلاح‌های کشتار جمعی که با حضور دبیر‌کل سازمان ملل برگزار شد، گفت: نبود نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کنفرانس نشانگر قصد آنها جهت شکست کنفرانس است.
وزیر جهادکشاورزی استیضاح می شود
وزیر جهادکشاورزی استیضاح می شود
نمایندگان مجلس به‌دنبال استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی هستند.
PDF ایران
کوتاه ایران
سومین سفیر زن ایران از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد و به‌زودی عازم محل مأموریت خود می‌شود، فروزنده ودیعتی قرار است مسئولیت سفارت ایران در کشور اروپایی فنلاند را بر عهده بگیرد، پیش از این قرار بود «پروین فرشچی» به‌عنوان سفیر ایران در فنلاند عازم این کشور اروپایی شود.