14
چهار شنبه 29 آبان 1398
شماره 7810
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرمازدگی درختان پسته در بهار سال گذشته زمینه کاهش شدید تولید و رشد بی‌رویه قیمت آجیل و خشکبار شب عید را فراهم کرد اما امسال مسئولان از شرایط مساعد تولید و افت قیمت‌ها خبر می‌دهند.
لنت ترمز ازجمله ارکان اصلی سیستم ایمنی و ترمز خودرو  است که براساس مکانیسم تعریف‌شده در چرخ‌های جلو و عقب خودرو، موجب ایجاد اصطکاک در چرخ، کاهش سرعت یا توقف خودرو می‌شود.
سهم بالای اقلام وارداتی مورد نیاز بازار لوازم‌التحریر ایران باعث شده تا با افزایش قیمت ارز و ممنوعیت واردات برخی از این محصولات  و از بین رفتن تناسب عرضه و تقاضا، نرخ برخی انواع نوشت‌افزار، به‌خصوص لوکس و گران‌قیمت افزایش یابد.
انواع آچار دستی و ابزار برقی از جمله اقلام کالایی مورد نیاز بازار مصرف کشور است که با وجود ممنوعیت‌های وارداتی برای حمایت از تولید داخل، هنوز هم بخش عمده این اقلام از طریق واردات رسمی و قاچاق تامین می‌شود.
گرچه با نزدیک شدن به فصول سرد سال تقاضا برای برخی انواع وسایل و لوازم سفر مانند چادر کاهش می‌یابد اما بررسی وضعیت بازار این محصولات نشان می‌دهد که در این بازار نیز همانند بسیاری از اقلام کالایی، محصولات چینی سهم عمده‌ای را در اختیار دارند.
افزایش قیمت و تغییر نگرش و ذائقه مردم به مصرف چای ایرانی به بحران دپو و کمپوست‌شدن چای سنواتی تولید داخل پایان داد

طعم گَس قیمت چای

شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که طی چند سال اخیر به‌دلیل مطالب مطرح‌شده در مورد  مشکلات بهداشتی چای خارجی در زمینه فرآوری و رنگ‌رسانی، گرایش و ذائقه مصرف خود را به چای ایرانی ارگانیک و سالم کشت‌شده در مزارع شمال کشورمان تغییر داده‌اید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد تشکیل زندگی مشترک، تهیه جهیزیه برای دختران دم بخت یا نوعروسان یا به‌روزرسانی برخی چینی‌آلات، ظروف، لوازم برقی، کریستال و بلورجات موجود در منزل را دارید، بهتر است راهی بورس این اقلام واقع در بازار بزرگ تهران- حاجب‌الدوله شوید.