4
سه شنبه 7 اسفند 1397
شماره 7612
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برائت از قیمت دستوری

چهره روز
محمود بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، که در دولت احمدی‌نژاد رئیس بانک مرکزی بود و پیرو سیاست دولت وقت، تلاش زیادی برای حفظ قیمت دستوری ارز با تزریق دلارهای نفتی داشت
ویژه
خبر: وزارت نفت در واکنش به برخی اظهارنظرها پیرامون مسائل مرتبط با راهبردهای ملی بازاریابی و فروش نفت ایران در شرایط تحریم اعلام کرد: اکنون وقت تسویه‌حساب‌های سیاسی نیست.
معاون فروش سازمان اموال تملیکی می‌گوید: مرجع قضایی هنوز درباره خودروهای دپو شده در گمرک به جمع‌بندی نهایی نرسیده و خودرویی به ما تحویل داده نشده است.
ارز
با شدت یافتن نوسان‌های قیمت دلار، بر نگرانی‌ها نسبت به رشد بی‌رویه دلار افزوده شده؛ با این حال کارشناسان می‌گویند قیمت دلار فعلا در همین محدوده نوسان خواهد کرد.
وزیر اقتصاد از فراهم شدن امکان برداشت به‌صورت ارزی از طریق خودپرداز خبر داد.
این روزها ورود کارت‌های هوشمند ملی برای استفاده به‌جای کارت‌های عابر بانک جدی‌تر شده و با اقدام بانک‌ها در این مورد مشتریان می‌توانند از کارت‌های هوشمند ملی برای دریافت خدمات بانکی استفاده کنند.

نورافکن بودجه بر حیاط‌خلوت شرکت‌های دولتی‌

مجلس به شفاف‌سازی حقوق مدیران شرکت‌های دولتی رأی داد
مجلس
سال آینده حیاط خلوت شرکت‌های دولتی‌ زیر نورافکن قرار می‌گیرد. دیروز نمایندگان نه‌تنها به افشای حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت‌های دولتی و وابسته به نهادهای عمومی رأی مثبت دادند

مخالفت دولت با واگذاری سرخابی‌ها در فرابورس

وزیر ورزش و جوانان درباره مصوبه اخیر مجلس درباره خصوصی‌سازی 2‌باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اراده دولت این بود که این خصوصی‌سازی در سال‌97 انجام گیرد
مجمع عمومی بانک مرکزی امروز برگزار می‌شود
مجمع عمومی بانک مرکزی امروز برگزار می‌شود
پنجاه و هشتمین مجمع عمومی بانک مرکزی، امروز با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.
چک
اوضاع ناخوش بازار و کسب و کارهای خرد و متوسط را می‌توان در آیینه چک‌های برگشتی مشاهده کرد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
وزارت جهادکشاورزی برای پیشگیری از خسارت بزرگی که به‌زودی صنعت تولید شیر در کشور را به ورطه نابودی کامل می‌کشاند، اقدامی عاجل در دستور کار خود قرار دهد.
هیأت دولت در جلسه یکشنبه‌شب، لایحه الحاق یک ماده و چند تبصره به قانون روابط موجر و مستأجر را به تصویب رساند.
نایب‌رئیس اتحادیه مشاوران املاک معتقد است: بازار مسکن کشش افزایش قیمت ندارد و شرایط تا پایان سال تغییری نمی‌کند.