19
سه شنبه 7 اسفند 1397
شماره 7612
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محاکمه هدایتی و اخلالگران اقتصادی

قضایی
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۱ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور، ۸ اسفند در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار خواهد شد.
ویژه
استیضاح رئیس‌جمهوری در مجلس منتفی شد.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر در جلسه علنی دیروز مجلس در تذکری شفاهی، مدعی شد که قانون بازنشستگی در خود مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده است و برخی مدیران بازنشسته هنوز در مجلس هستند.
بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: امروز درباره FATF، مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم‌گیرنده است و طبیعتا مسئولیت پذیرفتن یا نپذیرفتن آن با مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
علی لاریجانی به مناسبت زادروز حضرت فاطمه زهرا س‌ و روز زن با زنان مجلس دیدار کرد.
جمعی از فعالان صلح طلب و ضد‌جنگ کد پینک روز گذشته با محمد جواد ظریف دیدار کردند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در پاسخ به سؤالی پیرامون تهدید ایران برای بستن تنگه هرمز گفت: تا زمانی‌که نفت ما از تنگه هرمز خارج می‌شود و منعی برای خروج و ورود کشتی‌های ما صورت نگیرد این امرتحقق پیدا نمی‌کند و منطقی نیست که ما بخواهیم این کار را انجام دهیم.

ترور مجلس با پیامک

در پیامک‌های جدیدی که به گوشی نمایندگان ارسال شده مجلس دارالمنافقین نامیده شد
مجلس
سرانجام وزارت اطلاعات مسئول پیگیری شناسایی منشأ ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز علیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
دفتر نخست‌وزیر عراق روز گذشته دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق با عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران دیدار و 2 طرف در رابطه با گسترش همکاری میان 2 کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری و همچنین در رابطه با مسئله آب، مرزها و ویزاها و تمایل 2 کشور برای رسیدن به یک تفاهم مشترک بحث و تبادل نظر کردند.