• سه شنبه 7 اسفند 1397
  • الثُّلاثَاء 20 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Feb 26

شهر را نمی‌فروشیم

خانه امیربهادر در خیابان ولیعصر، میزبان نخستین نشست خبری پیروز حناچی، شهردار تهران بود؛ خانه‌ای قدیمی‌ که این روزها مرکز انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری سوریه:

جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار ملت سوریه خواهد بود

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، رمز پیروزی سوریه و به شکست کشاندن آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن را استقامت رئیس‌جمهور و مردم سوریه و پافشاری آنان بر مقاومت خواندند و با تأکید بر لزوم مراقبت در مقابل توطئه‌های آینده خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی ایران، کمک به دولت و ملت سوریه را کمک به حرکت و جریان مقاومت می‌داند و از صمیم قلب به آن افتخار می‌کند.

رودکی؛ بینای اهل‌بیت

امسال ایام ولادت حضرت زهراس با چهلمین سال انقلاب مصادف شده است. به همین مناسبت می‌خواهم خاطره‌ای بگویم.

حرمت و کرامت زن در سیره نبوی

در بیستم جمادی‌الثانی، خورشید وجود حضرت زهراس جهان را روشن کرد.

سناریوی بازجویی ریگی

سرکرده مخوف‌ترین گروهک تروریستی منطقه بود، اما ظاهر آرامی داشت. شیعه را دشمن درجه اول خود قرار داده بود اما بیشتر جنایاتش علیه اهل سنت و بلوچ بود و در این راه روش‌های زیرکانه‌ای به کار می‌بست. عاشق پیتزا و اهل مطالعه بود. پیچیدگی شخصیت عبدالمالک ریگی قبل از دستگیری و بازجویی برای دستگاه امنیتی ایران روشن بود، اما ابعاد جدیدی از دیدگا‌ه‌های او در مرحله بازجویی نمایان شد.

محدودیت و ممیزی را کنار بگذاریم

اکران خصوصی فیلم سینمایی «متری شیش‌و‌نیم» با حضور تعدادی از فعالان اجتماعی، جامعه‌شناسان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بهانه‌ای شد برای سر باز‌کردن زخم‌های کهنه اجتماعی.

این می‌شود وزیر!

کمتر کسی تصور می‌کرد پرحاشیه‌ترین انتخاب حسن روحانی، رئیس‌جمهور برای وزارت ارتباطات در دومین سال فعالیت دولت تبدیل به الگو و نمونه موفق و پرکار کابینه دوازدهم شود.

ماجرای تغییر سرود« ای ایران»