04-05
شنبه 4 شهریور 1402
شماره 8867
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران

یادداشت
سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچون سنوات گذشته و در راستای انجام وظایف و اهداف خود نسبت به ساخت، تکمیل و بهسازی شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران در حال خدمت‌رسانی است .
ویژه
«تهران باید برقی شود»؛ تصمیمی که در این دوره مدیریت شهری، شهردار تهران بر آن تأکید دارد و در راستای تحقق این مهم، جلسات مشترک و متعددی با وزارت صمت داشته است.
فیلم‌هایی از آتش‌سوزی یکی از مراکز تجاری شمال تهران در فضای مجازی منتشر شده است.
همشهری‌یار
«الو...الو... سامانه 137...آقا اینجا آسفالت خیابان ناهموار و پستی و بلندی زیادی دارد‎؛ پادرد گرفتیم از بس که روی این زمین کج و معوج راه رفتیم!»

پروژه‌های پایتخت در مسیر پیشرفت

معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران در گفت‌وگو با همشهری آخرین وضعیت پروژه‌ها را تشریح کرد
گزارش
یکی از برگ‌های برنده مدیریت شهری در هر دوره‌ای اجرای پروژه‌های ریز و درشت در پایتخت است؛ پروژه‌هایی که گاهی به باز شدن گره‌های ترافیکی و مناسب‌سازی‌ ارتباط دارد و گاهی از آن فراتر می‌رود و خودروهای خدماتی و عمرانی را نیز در‌بر‌می‌گیرد.
بدرقه اربعینی‌ها

بدرقه اربعینی‌ها

هزاران نفر از زائران اربعین حسینی از میدان آزادی بدرقه شدند
دو هفته مانده به اربعین، «اجتماع اربعینی‌ها» در میدان آزادی تهران برگزار شد.
آغاز حفاری تونل خط 10مترو از نیمه دوم شهریور
آغاز حفاری تونل خط 10مترو از نیمه دوم شهریور
به‌دنبال اتمام قریب‌الوقوع عملیات مونتاژ دستگاه حفار مکانیزه و آماده شدن نخستین جبهه حفاری در کارگاه دریاچه شهدای خلیج ‌فارس، احداث تونل‌های فاز نخست پروژه خط 10متروی تهران به‌زودی وارد مرحله اجرایی می‌شود.
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد .
فردی که دارای مشاغل خانگی است و نیاز به مشاوره و آموزش دارد می‌تواند از طریق سامانه ۱۳۷ مشاوره تلفنی و حضوری دریافت کند.
اعضای شورای شهر تهران در چند روز گذشته، با رسانه‌های مختلف درباره موضوعات متفاوتی ازجمله آخرین وضعیت مرز چذابه و رفع مشکل مالکیت تاکسی بانوان اظهارنظرهایی داشتند.