08
شنبه 4 شهریور 1402
شماره 8867
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

وزن کردن چمدان‌ها پیش از پرواز امری عادی و جهانی است، اما شرکت هواپیمایی کره ‌جنوبی، در اقدامی عجیب، به ‌زودی مسافرانش را هم پیش از پرواز وزن خواهد کرد.
ویژه
اگر قرار بر همخوانی دسته‌جمعی نبود هنوز هم از خواندنش واهمه داشتم. هنوز هم ردی ناشناس بر کویر بود بین طاقچه رمان‌های ایرانی کتابخانه، اما حالا یک هفته است هر طرف می‌روم «جای خالی سلوچ» با من است.
گرمای کلافه‌کننده شب‌های تابستانی، مردم را عاصی می‌کند و طبیعی است که در این شرایط، بی‌خوابی سراغشان برود.
خوش خبر
هر سال زائران بسیاری در ایام منتهی به اربعین تلاش می‌کنند هرطور شده خود را به کربلای معلی برسانند تا در ثواب و پاداش زیارت امام‌حسین ع سهیم باشند.

کشت دوم برنج در مازندران

اول آخر
عکس: مصطفی کاظمی
روز اشغال

روز اشغال

احتمالا تصاویر ورود متفقین با بالاپوش نظامی و شلوارک و کلاه لبه دار -که آدم را یاد زبل خان می اندازد- را دیده باشید.
او با وزنه‌ها لبخند می‌زند
او با وزنه‌ها لبخند می‌زند
زندگی با کودک مبتلا به معلولیت جسمی یا ذهنی، دشوار است؛ در این شکی نیست اما برخورد والدین با شرایط پیش‌آمده می‌تواند از دشواری زندگی برای فرزند و والدین کم کند. آموزش و پرورش درست، یکی از این راهکارهاست.
بوک مارک
این بیست و سه روز، به قدری بین دشت و خورشید و آسمان و طبیعت ساده ایران و روی خاک قدم برداشته بود که اکنون زمین و نور هستی جزئی از وجود و زندگی و نفس کشیدن او شده بودند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
فکر نکنید که خدا شما را فراموش کرده، خب خدا که فقط متعلق به آدم‌های خوب نیست، خدا، خدای آدم‌های خلافکارم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی‌گذارد، فی‌الواقع خداوند ‌اند لطافت،‌ اند بخشش،‌ اند بی خیال‌شدن، ‌اند چشم‌پوشی و‌ اند رفاقت است.