• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 22 مرداد 1401
کد مطلب : 168369
+
-

نکته بازی/کاش قبلا صبر می‌کردی

شرایط وحید امیری در پرسپولیس عجیب است و کسی دقیقا نمی‌داند این بازیکن چه زمانی قادر خواهد بود برای سرخپوشان به میدان برود. با این شرایط حضور امیری در تیم ملی برای جام‌جهانی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بالاخره او جراحی کمر انجام داده که چیز کمی نیست. همزمان برخی رسانه‌ها هم مدعی شده‌اند ممکن است یحیی گل‌محمدی ریسک نکند و کلا در نیم‌فصل اول امیری را به میدان نفرستد. از میزان صحت این گزارش‌ها بی‌اطلاعیم، اما کاش گل‌محمدی قبلا به این جمع‌بندی می‌رسید و در بازی فصل گذشته با ذوب‌آهن، امیری را زودتر از موعد به میدان نمی‌فرستاد. آن ریسک نابجا که تأثیری هم در نتیجه بازی نداشت کار وحید را به جراحی کشاند؛ اتفاقی که شاید جام‌جهانی را هم از ستاره ایران در مرحله مقدماتی بگیرد.

معمای وریا
یکی از کشدارترین پرونده‌های نقل‌وانتقالات تابستانی، جدایی وریا غفوری از استقلال و پیوستن او به فولاد خوزستان بود. این انتقال به دلایل زیادی پرحاشیه شد. از نظر فنی اما، جواد نکونام در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به یک موضوع جالب اشاره کرده: « در دفاع راست مهدی شیری و مجتبی نجاریان را داریم. نیاز باشد از وریا هم در این پست استفاده می‌کنیم اما او در پست دیگری بازی خواهد کرد.» از همان ابتدا هم این پرسش مطرح بود که سرنوشت حضور غفوری در فولاد با وجود شیری و نجاریان چطور خواهد بود. حالا نکونام می‌گوید این بازیکن برای پستی دیگر جذب شده؛ معمایی جالب که باید منتظر مسابقات این تیم باشیم و ببینیم چطور حل خواهد شد. غفوری تا به حال غیر از مدافع یا هافبک راست در پست دیگری بازی نکرده است.

به‌به؛ چه انتخاب جذابی
واقعا چیدمان نامزدها در انتخابات هشتم شهریور فدراسیون فوتبال طوری است که آدم لذت می‌برد و کلی هیجان دارد ببیند نهایتا کدامیک از این مدیران توانا بر کرسی ریاست تکیه خواهند زد. یک طرف میرشاد ماجدی را داریم که حضور شکوهمندش در فدراسیون طی چند ماه گذشته واقعا همه را به وجد آورد و فصل جدیدی از تاریخ فوتبال ایران را رقم زد. یک طرف جناب عزیز محمدی را داریم که دوران طلایی حضور ایشان در سازمان لیگ در ذهن هواداران فوتبال ماندگار است و یک طرف هم استاد مهدی تاج را داریم که هر چقدر در مورد شایستگی‌های این بزرگوار سخن بگوییم، حق مطلب ادا نمی‌شود. در مورد تاج، هر روزنامه‌ای باید هفته‌ای یک ویژه‌نامه تمجیدی دربیاورد! کاش امروز هشتم شهریور بود. واقعا دیگر تاب و تحمل نداریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید