17
پنج شنبه 9 تیر 1401
شماره 8533
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کهکشان بی‌ستاره!

استقلال و نقل‌و‌انتقالات؛ هنوز فاجعه‌ای در کار نیست
سوژه روز
ظاهرا بسیاری از هواداران استقلال، تیم‌شان را «بازنده» نقل‌و‌انتقالات می‌دانند اما برای رسیدن به چنین نتیجه‌ای، بیش از حد زود به‌نظر می‌رسد.
ویژه
سرنوشت 2 کاپیتان استقلال و پرسپولیس برای فصل تازه هم سرانجام مشخص شد. سیدجلال حسینی و وریا غفوری به دوران حضور در این 2 باشگاه به‌عنوان «بازیکن» پایان دادند و رسما از این 2 تیم جدا شدند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
لیگ ملت‌های والیبال
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از 13تیر در نورسلطان قزاقستان آغاز می‌شود و دختران ایران هم جمعه سفرشان را آغاز می‌کنند.
دیروز خبر رسید که روزبه چشمی برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق رسیده و علاوه بر او استقلالی‌ها می‌توانند به ماندن رافائل سیلوا هم امیدوار باشند.
بعد از اینکه امید حامدی‌فر از نفت آبادان به آبی‌پوشان پیوست، یک بازیکن جوان دیگر هم از تیم آبادانی به استقلال لینک شد تا دومین انتقال این فصل را بین این دو باشگاه رقم بزند.

سفر کم‌ثمر

در مورد کاوه رضایی؛ آیا استقلالی‌ها باز هم یک خرید شیک و جنتلمن خواهند داشت؟
این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال بازگشت کاوه رضایی به استقلال سر زبان‌ها افتاده است؛ همان بازیکنی که ابتدای لیگ شانزدهم به جمع آبی‌پوشان پیوست و علیرضا منصوریان در ستایش از او جمله معروفی به‌کار برد: «امروز یک خرید شیک و جنتلمن داشتیم.»
پول کدام هنرتان را می‌گیرید؟

پول کدام هنرتان را می‌گیرید؟

قراردادهای سوپر میلیاردی فوتبالیست‌ها نه‌تنها با درآمد سایر اقشار نمی‌خواند بلکه با درآمدهای حاصل از خود فوتبال هم هیچ سنخیتی ندارد
درست در روزهایی که موج اعتراض علیه دستمزدهای نجومی و باورنکردنی فوتبالیست‌ها و مربی‌ها به اوج خودش رسیده، عده‌ای مشغول ایستادن در مقابل هواداران فوتبال و القای این باور عجیب هستند که «هر» درآمدی، «حق» فوتبالیست است.
فصل هایجک
فصل هایجک
چلسی و منچستر در حال ربودن بازیکنان از سبد خریددیگر باشگاه‌ها هستند
با ورود باشگاه‌های منفعلی مثل چلسی، منچستر‌یونایتد و بارسلونا به بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، هیاهویی در بازار ایجاد شده است.
تمدید قرارداد مهدی مهدی‌پور با استقلال یک حاشیه بزرگ داشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سریال مستند پوگبا با نام پوگمنتری _تلفیق پوگبا و داکیومنتری به معنی مستند_ که به‌تازگی منتشر شده، توانست با نمره یک، پایین‌ترین نمره تاریخ سایت IMDB را به‌خودش اختصاص دهد.
سپاهان بدون شک یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود. آنها با اینکه چند بازیکن تأثیرگذار خودشان را از دست دادند ولی سابقه نشان داده که مدیران این باشگاه هرگز در فصل نقل و انتقالات حاضر به عقب‌نشینی نیستند.
جدول 8533