• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 9 تیر 1401
کد مطلب : 164810
+
-

فصل هایجک

چلسی و منچستر در حال ربودن بازیکنان از سبد خریددیگر باشگاه‌ها هستند

فصل هایجک

با ورود باشگاه‌های منفعلی مثل چلسی، منچستر‌یونایتد و بارسلونا به بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، هیاهویی در بازار ایجاد شده است. چلسی و منچستر در نخستین گام اقدام به ربودن بازیکنان مورد نظر سایر باشگاه‌ها کردند تا به سوژه‌هایی جذاب برای رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شوند.

چلسی
چلسی توانست وینگر برزیلی و پرمشتری لیدز‌یونایتد را از چنگ آرسنال و بارسلونا در آورد. رافینیا با آرسنالی شدن فاصله‌ای نداشت و از قدیم طرفدار تیری آنری و سبک فوتبال این تیم بود. او به بارسلونا اما بیشتر علاقه داشت و گمان می‌کرد می‌تواند در این تیم بدرخشد. با همه اینها چلسی پیشقدم شد و او را خرید. این در حالی است که توماس توخل در روزهای اخیر برای جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی برای همین پست وینگر چپ تلاش می‌کرد. باشگاه با مالک آمریکایی جدید خود -تاد بولی- به فعالیت خود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری سرعت بخشیده است. چلسی در نخستین گام با لیدز بر سر مبلغ 65میلیون پوند (با اضافه‌ها) برای رافینیا به توافق رسید. این مهاجم 25ساله در فصل پیش 11گل با پیراهن لیدز به ثمر رساند. این تازه شروع کار است. بازیکن بعدی احتمالا کولیبالی خواهد بود. آبی‌های لندن از خرید ژول کنده و دلیخت ناامید شده‌اند و برای آنکه وقت را از دست ندهند، سراغ کولیبالی، کاپیتان ناپولی و همینطور آکه، مدافع من‌سیتی رفته‌اند تا جای خالی رودیگر، کریستنسن و احتمالا آسپلیکوئتا را با این دو پر کنند. ناپولی روی این مدافع 30‌ساله که تنها یک‌سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده، 40‌میلیون یورو قیمت گذاشته‌ است. یوونتوس هم برای جذب مدافع سنگالی تلاش می‌کند چون با رفتن کیه‌لینی به آمریکا یک جای خالی در خط دفاع دارد.

منچستر

منچستریونایتد هم که روی مبلغ 65‌میلیون یورو به‌علاوه 20‌میلیون یورو پاداش‌های درنظر گرفته شده با بارسلونا بر سر فرنکی دی‌یونگ به توافق نهایی دست یافته، یک هایجک موفق داشت. شیاطین سرخ توانستند بر سر انتقال تایرل مالاسیا از فاینورد به لیون شیطنت کنند و او را بربایند. 2‌باشگاه منچستریونایتد و فاینورد برسر انتقال این مدافع چپ هلندی به جمع شیاطین سرخ در ازای 15‌میلیون یورو به‌علاوه 2‌میلیون یورو پاداش‌های درنظر گرفته شده، به توافق رسیده‌اند. نکته جالب این است که مدیر برنامه‌های دی‌یونگ و مالاسیا یک نفر است. پس از اینکه خبر رسید منچستریونایتد در حال هایجک مالاسیا است، لیون پیشنهاد خود را برای او یک‌میلیون یورو افزایش داد، اما در آخر آنها موفق به جذب این بازیکن نشدند، زیرا مالاسیا به لیون گفته است که تصمیم گرفته به یونایتد بپیوندد. مالاسیای 22‌ساله که 2‌سال دیگر با فاینورد قرارداد دارد، فصل گذشته در 50‌بازی برای این تیم به میدان رفت. جدا از این منچستر پس از تکمیل کردن قرارداد مالاسیا سراغ جذب لیساندرو مارتینس می‌رود و حاضر است مبلغ بیشتری از آرسنال به آژاکس پیشنهاد دهد. باز هم هست؛ منچستر می‌خواهد یوری تیلمانس را هم از لستر بخرد. تیلمانس بیش از یک‌سال است که مورد توجه و علاقه آرتتا و آرسنال قرار دارد. با این حساب این هم یک‌ هایجک محسوب خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :