24
پنج شنبه 9 تیر 1401
شماره 8533
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضرغامی در باکو: گردشگری راه مقابله با تروریسم و ضامن امنیت است

خبر روز
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که برای حضور در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی به باکو، پایتخت آذربایجان سفر کرده است.
ویژه
استاندار البرز گفت: شهرداری‌ها و مدیران مربوطه باید طرح کامل و جامعی برای ساماندهی بافت‌های فرسوده استان ارائه دهند.
رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: گازرسانی به ۶۰روستا در بخش‌های چاروسا و دیشموک در حال اجراست. به گزارش فارس، مسعود یداللهی افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح ۸۲۰میلیارد ریال است.
عکس‌خبر
سد خاکی آبشینه که در ۱۵کیلومتری شرق همدان واقع شده است یکی از منابع مهم و حیاتی ذخیره و تامین آب استان همدان به شمار می‌رود.

مهران، آماده میزبانی از زائران اربعین می‌شود

پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 4 میلیون نفر از مرز مهران به مناسبت اربعین تردد کنند
گزارش
مهران روز گذشته برای چندمین بار در هفته‌های اخیر با دمای 51درجه در کنار اهواز گرم‌ترین شهر ایران لقب گرفت؛ همین شهر گرم اما طی هفته‌های آینده میزبان تعداد زیادی از زائران عتبات عالیات خواهد بود که به مناسبت سوگواری اربعین خود را پیاده یا سواره به عراق می‌رسانند.
پایان مازوت‌سوزی در نکا

پایان مازوت‌سوزی در نکا

نیروگاه نکا روزانه 8تا 10میلیون لیتر مازوت می‌سوزاند و با بالا گرفتن اعتراض‌ها به تأثیرات محیط‌زیستی و تهدید سلامت، معاون محیط‌زیست مازندران خبر از حذف تدریجی مازوت از سوخت نیروگاه داد
در شرق مازندران از حوالی تالاب زاغمرز تا شرقی‌ترین قسمت‌های تالاب میانکاله دست روی هر برگ و میوه‌ای بکشید ردی از سیاهی بر انگشتان‌تان باقی‌ می‌ماند.مردم دیگر تمایلی به خشک کردن لباس‌ها روی بند رخت ندارند، حیاط خانه‌ها و سقف خودروها و حتی لابه‌لای موهایشان سیاه است.
نقل قول خبر/محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران
گردشگری معدنی راه جدید کسب جاذبه‌های کشورها به‌منظور جذب توریست و سرمایه‌گذار است.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
به همراه قطعاتی از سفال، شیشه، مهره‌های سنگی، هاون سنگی و صدف‌تراش‌خورده در کاوش نجات‌بخشی محوطه ۱۰۶حوضه سد چم‌شیر گچساران، شناسایی شد.