17
سه شنبه 7 تیر 1401
شماره 8531
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازگشت سرخ؟

چند برش از ماجراهای گادوین منشا و پرسپولیس به بهانه نزدیک شدن دو طرف به هم
یادداشت
گفته می‌شود ممکن است گادوین منشا دیگر خرید بزرگ پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر باشد؛ مهاجمی که پارسال با پیراهن مس رفسنجان آقای گل لیگ شد و البته سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد.
ویژه
محمد دانشگر مدافع میانی استقلال که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده بود، در یک تصمیم غیرمنتظره و با عقد قرارداد 3ساله به باشگاه سپاهان پیوست. بحث توافق این بازیکن با تیم اصفهانی در آخرین ساعات روز یکشنبه بازتاب گسترده‌ای در صفحات مجازی و رسانه‌ها داشت.
جمع بزرگان وزنه‌برداری جمع شد. سجاد انوشیروانی که بعد از باطل شدن مجمع انتخاباتی سال1398 و برکناری علی مرادی از ریاست فدراسیون به‌عنوان سرپرست انتخاب شد، دیروز چند حکم صادر کرد.
تیم صابر خسروی و حامد مجد در مسابقات رالی قهرمانی ترکیه در کلاس R1-st اول شدند.
خاصیت فصل نقل‌وانتقالات این است که در هر لحظه ممکن است یک خبر بزرگ منتشر شود و خیلی معادلات را به هم بریزد.
سیدجلال حسینی بالاخره و به عنوان بازیکن رسما با میادین ورزشی خداحافظی کرد. او را از این به بعد احتمالا با لباس مربیگری خواهیم دید.

با ساپینتو جام می‌خواهیم

صالح حردانی، یکی از ستاره‌های تأثیرگذار استقلال در راه قهرمانی لیگ می‌گوید: حق ما در فصل گذشته بیشتر از یک جام بود
صالح حردانی اگرچه در لیگ گذشته فقط یک نیم‌فصل برای استقلال بازی کرد اما یکی از مهره‌های تأثیرگذار آبی‌ها در راه قهرمانی بود.
می‌خواهم 3طلای المپیک بگیرم

می‌خواهم 3طلای المپیک بگیرم

امیرحسین زارع می‌گوید: آمده‌ام سال‌ها ملی‌پوش سنگین‌وزن باشم قهرمان مسابقات جهانی نروژ، آماده تکرار طلایش در صربستان است
علیرضا سلیمانی در جهانی۱۹۸۹ مارتینی سوئیس آخرین مدال طلای ایران در فوق‌سنگین کشتی آزاد را گرفت؛ مدالی که تا سال2021 تکرار نشد.
چرخی در بازار فوتبالی
چرخی در بازار فوتبالی
کدام بازیکنان به کدام باشگاه‌ها رفته‌اند یا می‌روند؟
ولخرجی لیگ‌برتری‌ها در‌پنجره نقل‌و انتقالاتی منطق ساده‌ای دارد؛ باشگاه‌های انگلیسی به‌خاطر دریافت مبلغ نجومی حق پخش تلویزیونی، بودجه بیشتری برای خرید بازیکن در اختیار دارند.
تابستان که می‌شود، همه در فوتبال ایران توی جلد کارشناس نقل‌وانتقالات فرو می‌روند. همه خبرهای دست اول و محرمانه دارند و از اتفاقات جلوتر هستند.

غیرقابل تغییر

سوژه روز
فشارها روی کادرفنی پرسپولیس جواب داد و چندین عضو این مجموعه برای فصل جدید از جمع سرخپوشان جدا شدند.

جدول‌اعداد | 4240

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8531

جدول 8531
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس در حال پشت سر گذاشتن یکی از پرخبرترین فصول نقل‌وانتقالات تاریخ باشگاه است. تیم آنقدر بازیکن گرفته که حالا برخی از هواداران از عبارت «کهکشان سرخ» برای توصیف آن استفاده می‌کنند و بعضی هم رضا درویش، مدیرعامل باشگاه را با فلورنتینو پرز، رئیس رئال‌مادرید مقایسه می‌کنند!
در روز پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا که به میزبانی کره‌جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار شد 2نماینده ایران در بخش مردان از دور مسابقات کنار رفتند.
لیگ ملت‌های والیبال