17
دو شنبه 29 فروردین 1401
شماره 8478
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حواشی خودخواسته

اگر استقلال قهرمان نشود فرهاد مجیدی بیشتر از همه باید از دست خودش شاکی باشد
یادداشت
6هفته به پایان لیگ بیست‌ویکم مانده است و استقلال با 6امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول است. حتی تفاضل گل آبی‌ها هم به شکل محسوسی بهتر از رقیب سنتی است و این یعنی آنها بخت اول و بسیار جدی قهرمانی هستند.
ویژه
تیم والیبال شهداب بعد از قهرمانی در لیگ برتر، برای شرکت در جام رمضان دوبی عازم امارات شد.
منچسترسیتی چند مسابقه است که یا خوب بازی نمی‌کند یا نتیجه دلخواه را نمی‌گیرد.
جدول 8478
یدالله محبی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که سابقه 2دوره حضور در مسابقات آسیایی را دارد برای سومین مرتبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان خواهد شد.
جام‌حذفی فوتبال ایران که با حذف تیم‌های مدعی و صاحب‌نام وارد شرایط خاصی شده است، امشب با برگزاری اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی پیگیری می‌شود.
قرار بود بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال زنان رها نشود و اسفندماه به اردو برود اما در 2ماه گذشته هیچ خبری از تیم نبود.

سبک نکونام اروپایی است

آرش رضاوند که همراه با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد از شرایط این تیم و دلایل اوج‌گیری خودش بعد از ترک استقلال می‌گوید
فولاد خوزستان امشب در چهارمین بازی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال ترکمنستان قرار خواهد گرفت.
طارمی را عصبانی کنید

طارمی را عصبانی کنید

ستاره ایرانی با درخشش بی‌نظیر جواب حملات رقبا را داد
مثل خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ و با اراده، مهدی طارمی هم این ویژگی خاص را دارد که با گل پاسخ گلوله را بدهد. او هر زمان مورد انتقادات شدید و غیرمنصفانه قرار می‌گیرد، با درخشش مضاعف منتقدانش را ساکت می‌کند.
گل‌هایی برای دشمنان
گل‌هایی برای دشمنان
رونالدو بیش از آنکه برای هوادارانش گل بزند در پاسخ به متنفرانش می‌زند
کریستیانو رونالدو در روزی که توسط هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد هو می‌شد، باز هم هت‌تریک کرد و پاسخ منتقدانش را داد.
فولاد و سپاهان، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا امشب در چهارمین هفته این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند. دور رفت این مسابقات پنجشنبه‌شب گذشته به پایان رسید و دور برگشت از امشب با تکرار همان بازی‌های پنجشنبه‌شب آغاز می‌شود.

این رفتن، برگشتن ندارد

قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس در پایان فصل خاتمه می‌یابد و به همین دلیل شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان به گوش می‌رسد.

پیش‌بازی/عواقب رسوایی نوکمپ

بارسلونا در حالی امشب به مصاف تیم کادیس می‌رود که هنوز طعم تلخ شکست خانگی مقابل اینتراخت و رسوایی فروش بلیت به هواداران این تیم از سوی هواداران خودی در بازار سیاه از بین نرفته.

پخش زنده روز

جام حذفی - نیمه نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
با لغزش سه‌باره آرسنال میزان شانس مدعیان کسب سهمیه چهارم انگلیس در لیگ قهرمانان تغییر کرد. شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان براساس محاسبه statsperform به این ترتیب است؛ تاتنهام ۵۵.۴۳درصد، آرسنال ۳۹.۴۳درصد، منچستریونایتد ۴.۵۱ و وستهم ۰.۵۸درصد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
استقلال بخت نخست قهرمانی در لیگ است. در همین راستا روزی نیست که شاهد موضع‌گیری آبی‌ها در مورد چینش داوران در 6 هفته پایانی نباشیم.