02
دو شنبه 29 فروردین 1401
شماره 8478
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رانت هویت‌‌یابی

سرمقاله
تاکنون نگاه بدبینانه‌ای به آورده‌های اقتصادی و شغلی فرزندان برخی مسئولان جمهوری اسلامی وجود داشته است که محل منازعه رسانه‌ها و تریبون‌ها بوده است.
ویژه
رئیس قوه قضاییه در نشست هم‌اندیشی با معاونان حقوقی و امورمجلس دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی، راهکارهای چگونگی کاهش ورودی پرونده‌های مربوط به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی به عدلیه را بررسی و دراین زمینه به‌صورت مشخص، به 10دستورکار اشاره کرد.
سامانه «هم‌افزا» «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» دیروز در دیدار جمعی از نخبگان با معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در یکی از شهرهای سوئد گفت: جمهوری اسلامی ایران آتش زدن کلام‌الله مجید در شهر لینکوپینگ سوئد توسط یک عنصر نژادپرست و افراطی دانمارکی را که به بهانه آزادی بیان، تحت حمایت پلیس این کشور صورت گرفت، شدیدا محکوم می‌کند.
رئیس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با جمعی از علما و روحانیان تأکید کرد

هم‌افزایی نهادهای انقلابی و دولتی در دولت سیزدهم

دولت
رئیس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با جمعی از علما و روحانیان با بیان اینکه احیای امید و اعتماد عمومی با اقدام و عمل، شدنی است، گفت: محکوم به موفقیت هستیم؛ نه می‌توانیم توقف کنیم و نه اجازه عقب‌گرد داریم.
دشمن در ایجاد ‌شکاف میان دیپلماسی و میدان ناکام ماند

دشمن در ایجاد ‌شکاف میان دیپلماسی و میدان ناکام ماند

معاون سیاسی وزیر امورخارجه در جمع فرماندهان و مسئولان سازمان عقیدتی 0 سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه سیاست‌خارجی و سیاست دفاعی، هم‌افزا و مکمل یکدیگرند، گفت: ترفند دشمن در ایجاد شکاف میان سیاست‌ خارجی و سیاست دفاعی را با مقاومت برگرفته از درایت و هوشمندی مقام‌معظم‌رهبری ناکام گذاشتیم.
نقل‌قول‌خبر/محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس
گرانی اقلام اصلی معیشت و رفاه مردم نکته مهمی محسوب می‌شود و درست است که ریشه گرانی‌ها در تورم ناشی از عملکرد دولت‌های پیشین است.