17
سه شنبه 23 فروردین 1401
شماره 8473
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چه کار سختی انجام دادی آقا یحیی

یادداشت
نه! این تیم بی‌روحیه و آشفته، قهرمان ۵دوره اخیر لیگ برتر نیست. از آن تیم فقط نامش باقی مانده. این پرسپولیس رؤیایی نیمه دوم دهه۹۰ نیست.
ویژه
وضعیت جدول سری‌آ در این فصل خیلی عجیب است.
2 نماینده ایران که در نخستین شب از لیگ قهرمانان آسیا به یک برد و یک مساوی رسیده بودند، در شب دوم متحمل یک مساوی و یک باخت شدند.
جدول 8473
یک نگرانی به نگرانی‌های تیم ملی والیبال اضافه شد. درحالی‌که بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی در نخستین روز شروع اردو گفته بود تعدادی از مصدومان تیم ملی شاید به لیگ ملت‌ها نرسند، حالا یک مصدوم دیگر هم به جمع مصدومان اضافه شد.
وزارت ورزش قصد دارد در سال1401 انتخابات 16فدراسیون را برگزار کند.
لیگ قهرمانان اروپا - یک چهارم

کاپیتان‌کُشی

نوع برخورد یحیی با جلال حسینی، خیلی‌ها را یاد تراژدی حذف مهدوی‌کیا انداخته است
دوباره پرسپولیس، دوباره جام حذفی، دوباره یحیی گل‌محمدی و باز سرنوشت عجیب یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازیکنان تیم. بهار92 در روزهایی که یحیی برای نخستین‌بار سرمربی پرسپولیس شده بود، به شکلی عجیب و ناگهانی علیه مهدی مهدوی‌کیا غضب کرد.
همه علیه یکی

همه علیه یکی

شکست ناباورانه در جام حذفی، فشارها روی یحیی گل‌محمدی را به حداکثر رسانده است
از این بدتر نمی‌شد. در شبی که بعد از مدت‌ها امکان حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی فراهم شد و آنها با خرید بلیت‌های گران‌قیمت به تماشای تیم‌شان رفتند، سرخ‌ها شبی کابوس‌وار ساختند.
آیا بازگشتی در کار خواهد بود؟
آیا بازگشتی در کار خواهد بود؟
رئال مادرید باید در بازی امشب از برتری‌اش مقابل مدافع عنوان قهرمانی اروپا دفاع کند
برد 3-1 رئال مادرید در زمین چلسی باعث شد کمی از التهاب بازی امشب کاسته شود اما چلسی مدافع عنوان قهرمانی اروپاست و با ستاره‌های گران‌قیمت خود و توماس توخل حرف‌هایی برای گفتن دارد.
برای نخستین‌بار در تاریخ ۳پنالتی علیه بارسا گرفته شد که یکی از آنها را ‌ تر اشتگن مهار کرد.

آقایحیی مرا به فوتبال ایران معرفی کرد

محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم اراک یک شب فوق‌العاده را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.

فینال اول برنده نداشت

فینال لیگ برتر بین منچستر‌سیتی و لیورپول مثل دیدار رفت 2-2 تمام شد.

جدول‌اعداد | 4182

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
محمد موسوی بعد از طولانی‌شدن نیمکت‌نشینی‌اش در فنرباغچه از این باشگاه ترکیه‌ای جدا شد و حالا صحبت از بازگشت او به ایران و بازی برای باشگاه پیکان است.
درحالی‌که همه لژیونرهای ما در تیم‌های خود یا بازیکن ذخیره‌اند یا تیم‌شان در انتهای جدول دست‌وپا می‌زند، مهدی طارمی بار دیگر فرصت خودنمایی در ترکیب پورتو را یافت و در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال 2‌پنالتی گرفت که هر دو را خودش زد و البته یکی را هدر داد.
شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک که با از دست رفتن جام حذفی همراه بود، از زوایای متعدد قابل بررسی است و رسانه‌ها هم مشغول به این کار هستند.