16
سه شنبه 23 فروردین 1401
شماره 8473
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 5هزارو 477واحد، معادل 0.37درصد رشد کرد و به یک میلیون و 479هزارو 591واحد رسید.
با پیگیری‌های انجام شده، معافیت مالیاتی گواهی سپرده کالایی، همه محصولات در بورس کالا را در بر گرفت و قرار بر این شده است که معاملات ثانویه گواهی سپرده کالایی و خرید و فروش آن برای کالا‌های مشمول مالیات ارزش افزوده نیز معافیت مالیاتی داشته باشد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت سیمان، آهن  و میلگرد، دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان این موضوع را رد کرد.
میادین
نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد 3نوع روغن گیاهی نسبت به ماه‌های گذشته ارزان‌تر شده‌اند و در عوض قیمت 4نوع روغن بالاتر رفته است که در میان آنها روغن بادام تلخ بیشترین رشد را داشته است.

معرفی متهم گرانی جدید خودرو

طبق اعلام مقامات وزارت صنعت بازار خودرو با کمبود 35درصدی مواجه است
صنعت
در شرایطی که قیمت خودرو از ابتدای امسال تاکنون به سرعت در حال رشد است دیروز معاون وزیر صنعت عامل گرانی خودرو را کمبود عرضه خودرو دانست و برای نخستین‌بار فاش کرد بازار ایران سالانه به یک میلیون و 400هزار خودرو نیاز دارد تا کفه عرضه و تقاضا متعادل و قرعه‌کشی حذف شود.

اما و اگرهای تداوم کاهش قیمت گوشت

قیمت گوشت قرمز که با وجود فراوانی تولید دام، از تابستان سال گذشته روند افزایشی به‌خود گرفته بود سرانجام از هفته گذشته اندکی کاهش یافت تا بازار این کالای پروتئینی اندکی آرامش را تجربه کند.
تکان دوباره قیمت‌ شیر
با وجود ثبات قیمت شیر بیشتر شرکت‌های تولیدی، مشاهدات میدانی نشان می‌دهد دست‌کم 2نوع شیر، از 2برند معروف در هفته‌های اخیر افزایش قیمت داشته‌اند.