21
سه شنبه 23 فروردین 1401
شماره 8473
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«هزار و یک شب» شهرزاد فصلی جدید در مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد است که میزبان رویدادهایی نظیر نمایشنامه‌خوانی آثار جدید، رونمایی از آثار چاپ شده جدید، پنل علمی و رخدادهایی ویژه خواهد بود.
همانطور که می‌شد حدس زد سریال‌های نوروزی تلویزیون امسال هم همچون چند سال اخیر چنگی به دل نزدند و نتوانستند مخاطب پروپاقرصی پیدا کنند که حتی در میانه مهمانی و دیدوبازدید هم حواسش به ساعت پخش سریال محبوبش باشد.
آثار مکتوب و تصویری به‌جا مانده از سیدمرتضی آوینی، شامل مقالات و مستندها، مجموعه‌ای همگون را شکل می‌دهند که حاصل تعمق در مفاهیمی است که مولف آنها را بدیهی فرض نکرده است.

هفته ‌بهاری برای هنر انقلاب

تجلیل از 6هنرمند انقلابی فعال تئاتر و سینما در حوزه هنری برگزار شد
گزارش
لیلی عاج، نصرالله قادری، سعید اسماعیلی، هادی حجازی‌فر، سیاوش سرمدی و محمد سرشار به‌عنوان ۶چهره برتر هنر انقلاب در عرصه تئاتر و سینما در سال۱۴۰۰ معرفی شدند. نخستین شب مراسم پاسداشت هنرمندان عرصه‌های مختلف هنر انقلاب مثل سنت همیشگی با تجلیل از چهره‌های برتر هنر انقلاب در 2حوزه تئاتر و سینما شامگاه یکشنبه در فضای باز حوزه هنری برگزار شد. نزدیک به 200چهره از هنرمندان و فعالان حوزه تئاتر و سینما در این مراسم حضور داشتند و اجرای آن را رسالت بوذری برعهده داشت؛ مراسمی که هر سال فروردین ماه برگزار و چهره برتر هنر انقلاب معرفی می‌شود.