17
سه شنبه 24 اسفند 1400
شماره 8462
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گنجی به جای یک گنج؟

شاید مدافع تیم ملی، در پرسپولیس جانشین جلال حسینی شود
سوژه روز
مدتی است که مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان با پرسپولیس تمرین می‌کند تا به مرز آمادگی برسد. گنجی که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد، دچار مصدومیت شده بود و حالا برای کسب آمادگی در دوران نقاهت، با سرخپوشان تمرین می‌کند.
ویژه
پدر مهدی طارمی با تماشای درخشش پسرش در اروپا گفته: «بابا شرمنده تو هستیم که نشد زودتر به دنیا معرفی شوی. آن‌موقع زورم به آدم‌های نالایق نرسید.»
دیه‌گو سیمئونه از چیزی که می‌‌ترسید، سرش آمد. کریستیانو رونالدو که کابوس او و اتلتیکو مادرید است و در 35رویارویی با این تیم 25گل به ثمر رسانده و دست‌کم 3‌جام مهم را از آنها گرفته و در 2‌فینال‌ آنها را شکست داده،
دیگر دیدار امشب لیگ قهرمانان بین آژاکس و بنفیکا برگزار می‌شود که کسی به آن اهمیتی نمی‌دهد.
مراسم معارفه صابر کاظمی دیروز در باشگاه العربی قطر برگزار شد. گفته می‌شود این والیبالیست تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات امیرکاپ به العربی رفته اما شایعه شده که او تصمیم دارد مدت بیشتری را در این باشگاه بماند، البته به شرطی که پول باشگاه العربی چشمگیر باشد.
هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو دیروز در نشست خبری حاضر شد و از مشکلات این رشته گفت؛ از دلیل افت تکواندو در چند سال اخیر تا مشکلات مالی و نیاز تکواندو به 80میلیارد بودجه.
رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی که در یک‌سال اخیر 2بار به ایران آمده است، در نشست خبری روز گذشته از موافقت با میزبانی ایران از مسابقات جهانی جوانان در سال۲۰۲۲ خبر داد.

دم دروازه تاریخ

کوین یامگا تأثیرگذارترین و بهترین بازیکن خارجی فصل جاری است. روز پنجشنبه یک عنوان دیگر هم انتظار او را می‌کشد؛ نخستین گلزن خارجی استقلال در تاریخ داربی‌ها
در نخستین هفته از فصل جاری لیگ برتر، وقتی استقلال مقابل هوادار صف‌آرایی کرد و یک بر صفر پیروز شد هنوز هیچ خبری از بازیکن خارجی در این تیم نبود.
سرگیجه در چارچوب پرسپولیس

سرگیجه در چارچوب پرسپولیس

حامد لک بازی می‌کند یا احمد گوهری؟ این مهم‌ترین سؤال پرسپولیسی‌ها در فاصله 48ساعت تا داربی است
پرسپولیس روز پنجشنبه در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که از یک هفته پیش مصدومان این تیم به شرایط بازی رسیدند و حالا دست یحیی گل‌محمدی برای چیدن ترکیب اصلی باز است.
قهر مانی یز د؛ شیرین‌تر از باقلوا
قهر مانی یز د؛ شیرین‌تر از باقلوا
تیم شهداب یزد شگفتی‌ساز شد و به قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید طلو‌ع‌کیان، سرمربی این تیم از شیرینی قهرمانی برای یزدی‌ها می‌گوید
لیگ والیبال به پایان رسید و یزدی‌ها جام را به شهرشان بردند. اول فصل می‌گفتند شهداب یزد برای قهرمانی بسته شده ‌و همه از سرمایه‌گذاری ویژه باشگاه صحبت می‌‌کردند ولی نتایجی که آنها در نیم‌فصل اول گرفتند با حرف‌هایی که زده می‌شد، جور در‌نمی‌آمد.
اتفاق روز
تیم هندبال دختران ایران هم مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را گرفت و هم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان.

یحیی کاملا بی‌تقصیر است؟

شانزدهمین گل دریافتی این فصل پرسپولیس، نهمین گلی بود که نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند.

جدول 8462

جدول 8462

جدول‌اعداد | 4171

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از اتفاقات مهم این فصل فوتبال اروپا، در مسابقه پاری‌سن‌ژرمن و بوردو رخ داد؛ جایی که هنگام اعلام اسامی بازیکنان 2 تیم، هواداران پاریس لیونل مسی و نیمار را هو کردند.
امید نورافکن این هفته هم در تیم منتخب هفته متریکا قرار گرفت تا تعداد حضورهایش با رکورددار این فصل مساوی شود.
یکشنبه بعدازظهر هم نیمار هم مسی در پاریس هو شدند. با اینکه پاری‌سن‌ژرمن بوردو را 3 بر صفر برد اما هواداران از عملکرد این دو ستاره فوق گران‌قیمت ناراضی و عصبانی بودند.