02
سه شنبه 24 اسفند 1400
شماره 8462
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فاصله در فهم منطق رهبری

یادداشت
یکی از ویژگی‌های ممتاز نظام سیاسی در اسلام، وجود جایگاه رهبری در رأس حاکمیت است که فرصت‌های فراوانی را برای حکمرانی مطلوب فراهم آورده است.
ویژه
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به تأکیدات ریاست‌ جمهوری و تدبیر وزیر کشور برای تغییر فرمانداران، تاکنون ۳۸۰ فرمانداری معادل ۸۰درصد تمام شهرستان‌های کشور در قالب صدور حکم قطعی یا سرپرستی، تعیین تکلیف شده‌اند.
نظامی
واکنش‌ها به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و گروه‌های مقاومت در عراق و سرزمین‌های اشغالی، با استقبال از این اقدام، حمله موشکی سپاه را ضربه‌ای به لانه جاسوسی این رژیم در اربیل ارزیابی کردند.
مسعود اسداللهی، کارشناس و تحلیلگر مسائل خاورمیانه‌:

ریاض در مذاکره با تهران حسن‌نیت ندارد

گفت‌وگو
با اعلام تعلیق موقت دور پنجم گفت‌وگوهای تهران - ریاض ازسوی جمهوری‌اسلامی ایران، اکنون به‌نظر می‌رسد رفع اختلاف‌های موجود میان 2کشور با چالش جدیدی مواجه شده‌است.

آمریکا مسئول وضع فعلی مذاکرات است ‌، نه روسیه

سخنگوی وزارت امورخارجه: فروکاستن آنچه در وین اتفاق می‌افتد به یک درخواست روسیه، خواست آمریکاست
در شرایطی که تنفس در هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون مشترک برجام با هدف لغو تحریم‌ها علیه جمهوری‌اسلامی و احیای توافق هسته‌ای سال2015 ادامه دارد، اما رایزنی‌های دیپلماتیک و گمانه‌زنی‌ها پیرامون سرنوشت برجام متوقف نشده.
مسائل جوانان زیرسایه ورزش نماند
براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی همچنین در این نشست با بیان اینکه «وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان نیز ماموریت‌های بسیار مهمی دارد که متأسفانه مسائل مربوط به ورزش تا حدود زیادی بر این بخش سایه انداخته است»، گفت: مسائل مربوط به جوانان طیف وسیعی از حوزه‌ها از اشتغال، مسکن، ازدواج تا دانش‌افزایی، مهارت‌آموزی و ورزش برای سلامت جسمی را شامل می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
متوسط سن وزرا و هیأت دولت سیزدهم، ۷سال جوان‌تر از دولت دوازدهم است.