08
سه شنبه 24 اسفند 1400
شماره 8462
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ/آلمان میزبان فرهنگ ایران

برلین: «ایران هم تمدنی دیرپا و غنی دارد»؛ این مفهوم با ترکیب‌های دستوری گوناگون در جملات اغلب گزارش‌های رسانه‌های آلمانی درباره نمایشگاه «5 هزار سال فرهنگ و هنر ایران» که در گالری جیمز سایمون برلین برپا شده، آمده است.
ویژه
نوروز به‌عنوان بزرگ‌ترین جشن باستانی ایرانی که در سراسر پهنه فرهنگی ایران برگزار می‌شود، موضوع و مضمون بسیاری از آثار هنری و مکتوبات است.
ع0دس‌های خی0س‌خورده در آب نگاهش می‌کردند که‌ ایستاد روی صندلی تا ظرف بلور سبز را از طبقه بالای کابینت بردارد.
«علی تجویدی» فرزند هادی خان تجویدی بعد از اینکه موسیقی را نزد پدر که یکی از شاگردان بااستعداد و چیره دست درویش خان بود، آموخت، با‌ساز فلوت نزد ظهیرالدینی، مشق نت نویسی کرد.
بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید. ما منتظریم تا نوشته‌هایتان درباره مسائل روزمره، مشکلات و دغدغه هایتان را برای ما ارسال کنید.
من سال‌هاست که به حوزه توسعه فردی علاقه‌مندم. طبیعی است که در این حوزه نیز مطالعاتی دارم و حتی در برهه‌هایی، درگیر مصاحبه با کارآفرینان و چهره‌های برتر و موفق هم بودم. یکی از عادت‌های بدی که طی این مدت با آن روبه‌رو بودم، این بود که مدام دنبال ایده‌ها و فرمول‌های جدید بودم.
بعید است کسی ساکن تهران باشد و شلوغی و ترافیک این روزهای پایتخت را ندیده باشد. آدم‌هایی که با عجله به این طرف و آن طرف می‌روند تا بازار شب عید را از دست ندهند و حواسشان نیست که موقع رد شدن از خیابان به اطرافشان هم نگاهی بیندازند،

اول آخر

مرخصی دلچسب... عکس: همشهری