03
سه شنبه 24 اسفند 1400
شماره 8462
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امسال پیامک‌هایی برای شهروندان آمده که در آن نوشته شده؛ براساس اعلام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه «هرکس با ایجاد صدای مهیب یا پرتاب ترقه یا نارنجک یا هرگونه مواد محترقه موجب تخریب اموال یا صدمات بدنی به اشخاص گردد، حسب مورد به حبس، پرداخت دیه و خسارت‌های وارده محکوم خواهد شد.»
شهردار تهران معتقد است تمام تلاش بدخواهان این است که امید را در جامعه بکشند چراکه با امید است که می‌توان به سمت قله حرکت کرد؛ به الگو تبدیل شد و جامعه الگو را به جامعه جهانی معرفی کرد.
پیاده‌روی چهارراه‌ولیعصرعج تا میدان انقلاب اجرا ‌شد.

رنگ آشتی‌کنان در آستانه نوروز

طرح کوچه‌های دوستی و بازآفرینی تعدادی از گذرهای باریک و همچنین خانه‌تکانی شهر به مناسبت ولادت حضرت مهدیعج و استقبال از بهار در حال اجراست
گزارش
تعدادی از کوچه‌های تهران در آستانه عید نوروز و نیمه شعبان، تغییر چهره می‌دهند؛ کوچه‌هایی که خیلی از آنها را شهروندان، «آشتی‌کنان» نام نهاده‌اند؛ کوچه‌هایی باریک که خاطره‌ها و ماجراهای تلخ و شیرینی در دل آنها به ثبت رسیده است.
16شب برنامه‌ شاد در میدان آزادی

16شب برنامه‌ شاد در میدان آزادی

میدان آزادی از نیمه‌شعبان تا 13فروردین شاهد برپایی برنامه‌ شاد و موسیقی خواهد بود.
عملیات توسعه غربی خط ۴ مترو سرعت می‌گیرد
تسریع در عملیات اجرایی ایستگاه های درحال ساخت بخش توسعه غربی خط ۴ مترو و افتتاح حداقل یک ایستگاه از این محدوده در اواسط سال آینده، مورد تاکید مدیرعامل شرکت مترو تهران قرار گرفت.
PDF شهر
کوتاه شهر
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آماده‌سازی بوستان‌های پایتخت برای سال نو و اجرای طرح استقبال از بهار در مناطق ۲۲گانه با بیش از ۵۰۰برنامه در حوزه‌های مختلف خبر داد.