• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 12 اسفند 1400
کد مطلب : 155429
+
-

داستان ادامه دارد

تیم‌های اروپایی از الان به فکر نقل‌و‌انتقالات تابستانی هستند

هنوز زمان زیادی تا پایان فصل و ورود باشگاه‌های مختلف به بازار نقل‌و‌‌انتقالاتی تابستانی باقی مانده اما این روزها شایعات و اخبار زیادی در این خصوص در رسانه‌های بین‌المللی منتشر می‌شود. مروری بر آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالاتی نشان می‌دهد فوتبالی‌ها باید خودشان را آماده یک‌فصل نقل‌و‌انتقالاتی رؤیایی کنند.


امباپه کماکان مهم‌ترین چهره نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال جهان به‌حساب می‌آید. همین چند هفته پیش بود که بیلد مدعی شد این مهاجم فرانسوی با رئال به توافق نهایی رسیده و فصل آینده در اسپانیا به فوتبالش ادامه می‌دهد اما با وجود این باشگاه فرانسوی بی‌خیال این بازیکن نشده و قصد دارد هرطور شده قرارداد او را تمدید کند. روزنامه لوپاریزین پاریس مدعی است باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به‌تازگی پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای به امباپه ارائه داده که شاید او نتواند ردش کند! بر این اساس پاریسی‌ها برای تمدید 2‌ساله قرارداد، حاضر شده‌اند دستمزد این بازیکن را به 50‌میلیون یورو برسانند و حتی 100‌میلیون یورو پاداش وفاداری به او بدهند. امباپه فعلا به این پیشنهاد پاسخی نداده و قرار شده پس از بازی با رئال آن را رد یا قبول کند.


خبر دیگر در مورد بارسلونا اینکه این باشگاه می‌خواهد هرطور شده بر سر جذب هالند با رئال و سایر باشگاه‌های بزرگ اروپا رقابت کند. روز گذشته خبر رسید بارسایی‌ها حاضرند برای جذب هالند از پروژه سوپر لیگ خارج شوند و قرارداد همکاری با لالیگا را امضا کنند؛ اتفاقی که باعث می‌شود تیم‌های رئال و یووه تنها تیم‌های باقیمانده در پروژه سوپرلیگ باشند. البته رئالی‌ها هم قصد ندارند برای جذب هالند تا سال2023 صبر کنند و براساس اخبار منتشر‌شده در همین تابستان به‌صورت جدی سراغ مهاجم دورتموند خواهند رفت.


باتوجه به اینکه هالند مشتریان بزرگی برای فصل بعد دارد، به‌نظر می‌‌رسد خود باشگاه آلمانی هم برای فصل آینده حسابی روی او باز نکرده و از الان به‌دنبال جانشین برای او می‌گردد. اسکای مدعی است بروسیا دورتموند در اندیشه جذب تیمو ورنر است؛ چراکه ویژگی‌های ورنر با نیاز دورتموند مطابقت دارند. ورنر چیزی را با خود می‌تواند به این تیم بیاورد که دورتموند در این فصل فاقد آن بوده است. سرعت بالای ورنر از ویژگی‌های مورد علاقه زنبور‌ها به‌حساب می‌آید و همچنین این بازیکن ثابت کرده در امر گلزنی در بوندس‌لیگا می‌تواند مؤثر باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید