17
سه شنبه 19 بهمن 1400
شماره 8434
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چهره‌ها/شروع خوب لئو مسی

لیونل مسی توانست دومین گلش را در لیگ فرانسه برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر برساند.
ویژه
پس از گیگز، مندی و گرینوود که به‌خاطر مسایل اخلاقی از تیم‌های خود کنار گذاشته و 2نفر از آنها به زندان هم رفته‌اند، یک‌واکنش مشابه دیگر هم نسبت به یک ستاره خلافکار در فوتبال صورت گرفت که می‌تواند برای ما درس اخلاق باشد.
استقلال بعد از اتمام بازی‌های ملی، در یک بازی عقب‌افتاده موفق به شکست هوادار شد تا صدرنشینی‌اش را تثبیت کند. نتایج خوب استقلال در لیگ امسال و همچنین عملکرد موفقیت‌آمیز تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، بهانه‌ای شد تا دقایقی با مجید نامجومطلق ستاره سابق تیم ملی و استقلال صحبت کنیم.
دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا پس از کش‌و‌قوس‌‌های بسیار کنسل شد.
بارسا با ژاوی سرانجام توانست در یک بازی بیش از یک‌گل بزند؛ آن هم به تیمی مثل اتلتیکو مادرید.
احسان پهلوان یکی از خریدهای دسته‌جمعی باشگاه پرسپولیس در تابستان سال گذشته بود؛ از همان‌هایی که دست به‌دست هم پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندند.
فاصله 6امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده یعنی سه‌ویا، فاصله 15امتیازی با بارسلونا و 22امتیازی با اتلتیکو چیزی بود که آنچلوتی توانست با برد یک بر صفر برابر گرانادا به آن دست یابد و موقتا از زیر فشار انتقادها بیرون بیاید.

جام فولادی شد

تیم جواد نکونام پرسپولیس را برد و بالاخره بعد از 5سال سوپرجام را از چنگ این تیم درآورد
بازی سوپرجام فوتبال ایران در فصل 1400-1399 با برتری فولاد خوزستان به پایان رسید و این تیم برای اولین بار در تاریخش قهرمان سوپرجام ایران شد.
کاپیتان و پدیده در خطر

کاپیتان و پدیده در خطر

برداشت ساده از 2 خرید مهم استقلال؛ جا برای چه کسانی تنگ می‌‎شود؟
استقلال تا اینجا در پنجره زمستانی 2 خرید مهم انجام داده است. آنها صالح حردانی را از فولاد گرفتند و در ازای جذب این بازیکن، آرش رضاوند و عارف آقاسی را به سرخپوشان اهوازی دادند.
طلسم جام
طلسم جام
مانه و شیرهای ترانگا نخستین جام عمر کی‌روش را از او دزدیدند
کارلوس کی‌روش نتوانست بر طلسم جام نیاوردنش غلبه کند و آخرین فرصت جام گرفتن در یک تورنمنت را هم با شکست در فینال جام‌ملت‌های آفریقا از دست داد.
تیم ملی بسکتبال 2بازی حساس در پنجره‌های انتخابی جام‌جهانی در پیش دارد اما حاد شدن دوباره کرونا در ایران و درگیر بودن بسکتبالی‌ها با انتخابات ریاست فدراسیون، تیم ملی و بازی‌هایش را به حاشیه برده است.

مجیدی: اعتراف می‌کنم تند رفتم

سوژه روز
فرهاد مجیدی که بعد از بازی با هوادار جملات تندی را علیه سرمربی تیم‌ملی به زبان آورده بود، روز گذشته با یک عقب‌نشینی ناگهانی از اسکوچیچ دلجویی کرد.

پخش زنده روز

یک‌هشتم نهایی

یک عصر خوب در اکباتان

پیش‌بازی
بازی معوقه از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران در فصل 01-1400عصر امروز برگزار می‌شود و 2 تیم استقلال و پیکان به مصاف یکدیگر می‌روند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در مورد اینکه کارلوس کی‌روش چطور آدمی است و در مربیگری چه نمره‌ای می‌گیرد، قضاوت‌های ضدونقیض فراوانی وجود دارد؛ برخی او را اسطوره می‌کنند و عده‌ای دیگر هم بی‌واهمه دست به تحقیرش می‌زنند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جدول گلزنان