• سه شنبه 19 بهمن 1400
  • الثُّلاثَاء 6 رجب 1443
  • 2022 Feb 08

جریمه خودروسازان از جیب مردم

نمایندگان مجلس در قانون جدید مالیات بر ارزش‌افزوده، تنبیه خودروسازان در ازای تولید خودروهای پرمصرف و آلاینده را به مالیات بر مصرف و ارزش‌افزوده تبدیل کرده و راه را برای دریافت این جریمه از مردم هموار ساخته‌اند؛

تخریب ساختمان آینه‌‌ها با کلنگ بی‌تدبیری

قرار بود عمارت اقدسیه گلستان خراب نشود، ولی شد؛ ساختمانی که نه آنقدر تاریخی بود که سابقه آن به تهران قدیم برسد و نه آنقدر مشهور که شخص مهمی در آن زندگی کند اما زیبا بود و معماری خاصی داشت که باعث می‌شد در محله قدیمی اقدسیه تهران اهمیت پیدا کند.

درباره دختر 17 ساله اهوازی

ماجرای قتل دردناک و متاثرکننده دختر 17ساله اهوازی از جهات مختلف قابل تحلیل است و نباید تک‌وجهی تحلیل شود. یکم. مسئله اول تعیین تکلیف قاتل است. عمل شنیع قاتل 2وجه دارد. یکی وجه فردی و دیگری وجه اجتماعی ماجراست.

تصویرسازی کاذب کاخ سفید در مذاکرات وین

اخیرا در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای وین، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه دولت آمریکا چند معافیت تحریمی را در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای غیرنظامی ایران امضا کرد.

دوربین‌های انفرادی، چشم سوم پلیس

دوربین‌های کوچکی که در سال‌های اخیر به لباس فرم نیروهای پلیس در گوشه و کنار جهان افزوده شده را به نوعی می‌توان چشم سوم پلیس نامید.

خیز ایران برای اقتصاد دیجیتال

برای آغاز توسعه «اقتصاد دیجیتال» نمی‌توان یک زمان یا نقطه مشخصی را درنظر گرفت. این حوزه طی یک فرایند تکاملی در زمینه اقتصاد شکل گرفته است و این فرایند همچنان ادامه دارد.
هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و 1+4 قرار است امروز به وین بازگردند

توافق مثبت در گرو رویکرد عمل‌گرایانه غربی‌ها

هیأت‌های مذاکره‌کننده جمهوری‌اسلامی ایران و 1+4 قرار است امروز به وین بازگردند تا هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون مشترک برجام که به حساس‌ترین مقطع خود رسیده، پس‌از چند روز وقفه از سر گرفته شود؛ مذاکراتی که به‌نظر می‌رسد با اتخاذ رویکرد عمل‌گرایانه از سوی طرف‌های غربی و به‌ویژه آمریکا، می‌تواند به یک «توافق مثبت» بینجامد.

تجربه تازه،نقش‌ متفاوت

دوربین‌های انفرادی، چشم سوم پلیس

روایت مادر قاتل از جنایت هولناک اهواز