• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 19 بهمن 1400
کد مطلب : 153250
+
-

3‌روز از فاجعه تا خوشبختی

در مادرید 3 روز زمان نیاز است تا از یک قهرمان به دشمن تبدیل شوی یا برعکس

3‌روز از فاجعه تا خوشبختی

فاصله 6امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده یعنی سه‌ویا، فاصله 15امتیازی با بارسلونا و 22امتیازی با اتلتیکو چیزی بود که آنچلوتی توانست با برد یک بر صفر برابر گرانادا به آن دست یابد و موقتا از زیر فشار انتقادها بیرون بیاید. از عملکرد ضعیف مقابل بیلبائو تا بازی عالی مقابل گرانادا تنها 3‌روز فاصله بود. کارلتو کمتر از یک‌هفته پس از فتح سوپرجام و پیروزی در ال‌کلاسیکو، از جام حذفی بیرون رانده شده بود. اوضاع کارلتو خوب پیش نمی‌رفت و برخی منابع این سرمربی را در مسیر سقوط می‌دانستند اما پیروزی بر دفاع اتوبوسی گرانادا همه‌‌چیز را تغییر داد؛ آن هم بدون وینیسیوس، بنزما و کاسمیرو در مسابقه‌ای که دروازه‌بان حریف 8‌سیو داشت و یک توپ به تیر دروازه زد و بقیه شوت‌ها بلوکه می‌شد و طوری به‌نظر می‌رسید انگار دروازه تیم حریف طلسم شده است.

  رئال، گرانادا را با تک‌گل آسنسیو شکست داد. مارکو آسنسیو در این فصل در تمام رقابت‌ها 4‌گل خارج از محوطه به ثمر رسانده، بیشتر از تمام بازیکنان شاغل در لالیگا.
  با پیروزی بر گرانادا حالا دنی کارواخال به رکورد 36‌بازی نباختن در لالیگا رسیده؛ از ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ مقابل لوانته.
  کورتوا به یکصدمین پیروزی با رئال مادرید رسید؛ 4‌فصل حضور، 161‌بازی، 65کلین شیت، 4عنوان قهرمانی، یک جایزه سامورا به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لالیگا، 78پیروزی در لالیگا، یک‌برد در کوپا، 16برد در لیگ قهرمانان، 3‌برد در سوپرجام و 2‌پیروزی در جام جهانی باشگاه‌ها.
  ایسکو که به‌جای کریم بنزما در خط حمله بازی می‌کرد، به رکورد ٣۵٠بازی با پیراهن رئال مادرید رسید؛ 9فصل، ٢۴٣‌بازی (لالیگا)، ۶٢‌بازی (لیگ قهرمانان)، ٣١‌بازی (کوپا دل‌ری)، ۴بازی (سوپرجام اسپانیا)، ۴بازی (سوپرجام اروپا)، ۶‌بازی (جام باشگاه‌های جهان) و 17عنوان قهرمانی.
  این نخستین بار در این فصل بود که رئال بازی بدون گل نیمه اول را در ورزشگاه خانگی می‌برد. تا پیش از این در این فصل لالیگا هروقت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال به تساوی بدون گل مقابل حریفان رسید، بازی هم با همان نتیجه تمام شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید