17
یکشنبه 26 دی 1400
شماره 8414
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا روی موج مکزیکی

مسابقات فوتبال پشت‌سرهم لغو می‌شوند
جهان
در یک سال اخیر برخی بازیکنان یا تماشاگران فوتبال دچار ایست یا حمله قلبی شده‌اند که عده‌ای آن را به عواقب کرونا و واکسن‌های ناشناخته نسبت می‌دهند. آلفونسو دیویس و اوبامیانگ تازه‌ترین قربانیان این مشکل هستند. با اعلام اتحادیه فوتبال گابن، پیر امریک اوبامیانگ، ماریو لمینا و یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی این کشور که نامش فاش نشده پس از تشخیص برخی مشکلات قلبی در آزمایش‌ها، از فهرست بازی مقابل غنا خط خوردند.
ویژه
در فینال سوپرجام اسپانیا 2‌نایب‌قهرمان جام حذفی و نایب‌قهرمان فصل پیش لالیگا که در دور قبلی توانسته بودند قهرمان لیگ و حذفی را پشت‌سر بگذارند، ساعت22امشب به مصاف هم می‌روند.
هالند در پیروزی 5 بر یک دورتموند بر فرایبورگ طبق معمول بی‌رحم بود و درخشید. او با این‌حال از شرایطی که در باشگاه آلمانی دارد خشنود نیست. مهاجم نروژی به Viaplay از فشاری که باشگاه آلمانی بر او وارد می‌کند حرف زده و گفته: «در 6‌ماه اخیر تصمیم گرفته‌ام چیزی خارج از احترام درباره دورتموند بر زبان نیاورم اما باشگاه شروع به تحت فشار گذاشتن من کرده است.
رودربایستی وزارت ورزش، فدراسیون تکواندو را در حالت کما قرار داده است. درحالی‌که انتخابات این فدراسیون 15دی‌ماه برگزار شده هنوز وزیر ورزش حکم هادی ساعی را برای هدایت فدراسیون تکواندو صادر نکرده است.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در شهر گرگان به پایان رسید. طبق اعلام قبلی فدراسیون کشتی، نفرات اول این مسابقات باید راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند که فروردین‌ماه به میزبانی کشور مغولستان برگزار می‌شود.
با مصدومیت عیسی آل‌کثیر حالا پرسپولیسی‌ها نیاز بیشتری به جذب مهاجم دارند و قرار است 2 مهاجم جدید به جمع سرخ‌پوشان تهرانی اضافه شود.
موضوع محمدحسین کنعانی‌زادگان و آینده او در تیم ملی همچنان یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران است.

عیسی پر قدرت برمی‌گر دد

مهدی عبدی در گفت‌وگو با همشهری از مصدومیت آل‌کثیر و شرایط پرسپولیس می‌گوید. او قبول دارد که امسال قهرمانی سخت‌تر شده اما با این حال به هواداران قول ششمین قهرمانی را داده است
یکی از انتقاداتی که در نیم‌فصل اول از یحیی گل‌محمدی می‌شد، این بود که در برخی ‌بازی‌ها کمتر به مهدی عبدی میدان می‌دهد؛ مهاجمی که در برخی ‌بازی‌ها تأثیرگذار بود و آمار گلزنی‌اش در نیم‌فصل اول هم از مهاجم اصلی تیم ضعیف‌تر نبود.
بدرقه دختران تاریخ‌ساز با اشک و امید

بدرقه دختران تاریخ‌ساز با اشک و امید

تیم ملی فوتبال زنان دیروز با بدرقه مسئولان ورزش و پیشکسوتان فوتبال راهی جام ملت‌های آسیا در هند شد. /زنان ایرانی نخستین‌بار است به جام ملت‌ها رسیده‌اند اما سرمربی این تیم قول صعود از مرحله گروهی را داد
تیم ملی فوتبال زنان دیشب راهی هند شد، جایی که قرار است برای نخستین بار جام ملت‌های آسیا را تجربه کند.
پاکدل دوم در پرسپولیس؟
پاکدل دوم در پرسپولیس؟
شروین بزرگ؛ نام عجیبی که اطراف سرخپوشان مطرح شده است
همه می‌دانند که پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی نیاز به جذب بازیکنان زیادی دارد و مخصوصا بعد از مصدومیت عیسی آل‌کثیر حتما باید یکی، دو مهاجم جذب کند.
باشگاه استقلال در اقدامی جالب توجه، قرارداد بابک مرادی را تمدید کرده است.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4123

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8414

جدول 8414
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فضای بعد از بازی پرسپولیس و فجرسپاسی، بار دیگر تبدیل به محل غرولند دسته‌جمعی سرخپوشان شد. یعنی همه با هم غر زدند و هیچ‌کس از قلم نیفتاد.
شروین بزرگ زیباترین گل هفته پانزدهم را زد و تنها بازیکن نفت آبادان شد که در این فصل 2بار به‌عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب می‌شود.
جشن صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی‌2022 با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و زنان تماشاگر هم در این جشن حضور خواهند داشت.