21
یکشنبه 26 دی 1400
شماره 8414
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تحقیقات پلیس برای روشن‌شدن سرنوشت زنی که به طرز مرموزی ناپدید شده بود، نشان داد که او توسط مردی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
وقتی زنی ناپدید شد شوهرش برای پیدا کردن او از پلیس کمک خواست و با تحقیقات پلیس بود که راز عجیب زن جوان فاش شد.
چند روز پس از حادثه اسیدپاشی در شاهین‌شهر اصفهان که در جریان آن مردی روی چندین نفر ازجمله زنی همراه با دختر نوجوانش اسید پاشید، این زن می‌گوید هنوز کابوس می‌بیند و ترس و وحشت حادثه از ذهن خودش و دخترش بیرون نمی‌رود.
جزئیات غرق شدن زن و شوهر مریوانی در راه رسیدن به اروپا

هزینه میلیاردی برای انتقال جسد زوج جوان به ایران

جلیل تازه ازدواج کرده بود که تصمیم گرفت برای ساختن یک زندگی تازه به اروپا سفر کند. او حدود سه سال پیش به ترکیه رفت و 2سال بعد همسرش هم به او پیوست تا هر دو راهی آلمان یا انگلستان شوند اما سفر پر ماجرای آنها درست زمانی که قصد عبور از رودخانه‌ای در شمال یونان را داشتند پایان یافت.

قاتل خاموش 4قربانی گرفت

در آخرین روز هفته گذشته 2حادثه تلخ گازگرفتگی در پایتخت رخ داد که به قیمت جان 4نفر تمام شد؛ 2 نفر از آنها تازه عروس و داماد بودند و 2 نفر دیگر خواهر و برادری بودند که قربانی قاتل خاموش شدند.
با مردم/ وضعیت خط اتوبوس ارم سبز – شهید باقری نیازمند توجه است
مدت‌هاست که خط اتوبوس ارم‌سبز - ‌شهرک شهید باقری در پایانه ارم‌سبز وضعیت نابسامانی دارد. بیشتر روزها شاهد جر و بحث بین مسافران و راننده‌ها هستیم و عجیب‌تر اینکه هیچ‌کس پاسخگو نیست و مسافران گاهی ساعت‌ها در سرمای سرد زمستان باید در انتظار آمدن اتوبوس، منتظر بمانند که بین آنها بانوان و کودکان هم دیده می‌شوند.
پاسخ مسئولان
روابط‌عمومی منطقه 12شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مخروبه‌ای در خیابان شهید تقوی برای شهروندان ایجاد مشکل کرده است» در ستون با مردم روز 28آذرماه پاسخ داده است.