• یکشنبه 26 دی 1400
  • الأحَد 12 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 16

متهمان جدید بازنشدن ایربگ‌ها

4شرکت که عمده ایربگ‌های موردنیاز خودروسازان داخلی را تامین می‌کنند، در برابر این بحران سکوت کرده‌اند
درپی بازنشدن ایربگ خودروها در سانحه تصادف بهبهان، میزان نقش 4شرکت قطعه‌ساز تامین‌کننده ایربگ‌ها و سازمان ملی استاندارد، در کنار خودروسازان، در بروز این بحران، مورد پرسش افکار عمومی قرار گرفته است.
فاز اول طرح تحول نگهداشت شهر در 124ناحیه پایتخت تا 22بهمن تمدید شد و بخشی از آن به آمادگی در برابر بارش‌های زمستان اختصاص دارد

واکنش سریع به بارش زمستانی

فاز اول طرح «تحول نگهداشت شهر» به‌مدت 2 ماه از آبان تا دی‌ماه با هدف رفع اغتشاشات شهری، توسعه فضاهای عمومی، آمادگی دربرابر بارش‌های زمستانی مثل بارش‌های ناگهانی دیروز و در یک‌کلام خانه‌تکانی شهر از مشکلات در نواحی اجرایی شد، اما مدیریت شهری بنا به ‌درخواست شهروندان و خدمت‌رسانی مطلوب اجرای آن را تا 22بهمن تمدید کرد.

بازگشت توازن به سیاست‌خارجی ایران

سفر اخیر حسین امیرعبداللهیان، وزیرامورخارجه کشورمان به پکن و دیدار و گفت‌وگو با همتای چینی خود در شرایط کنونی از اهمیت راهبردی ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند دستاوردهای مهمی به‌همراه داشته‌ باشد.
گفت‌وگو با فواد ایزدی درباره سیاست خارجی دولت سیزدهم

رابطه بُرد - بُرد با چین

سند برنامه همکاری جامع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین موسوم به برنامه ۲۵ساله هفتم فروردین‌ماه امسال به امضای محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه و وانگ‌ای، وزیر خارجه چین رسید.

مرگ پشت موتور می‌نشیند

افزایش قیمت خودرو و ترافیک شهری موجب شده است تا بسیاری برای حمل‌ونقل درون شهری به موتورسیکلت پناه ببرند اما رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام استفاده از این وسیله نقلیه موجب شده است تا هر سال عده‌ای جان خود را از دست بدهند.

پشت‌پرده چکش پرصدای حراج تهران

عددی که در شامگاه جمعه روی صفحه نمایشگر حراج نقش بست، چشمگیر بود؛ ۱۵۸میلیارد و ۸۹۰میلیون تومان با هر معیاری عدد چشمگیری است که بیش از هر چیز، نشان رونق هنرهای تجسمی است. حراج تهران یک‌بار دیگر اقتدار بازار هنر ایران را به رخ کشید و نشان داد که اگر بخواهد می‌تواند دوباره همه توجهات را به‌خود جلب کند و بار رونق هنرهای تجسمی ایران را یک‌تنه به دوش بکشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به وضعیت بهداشتی تهران نسبت به فرسودگی بیمارستان‌ها، کمبود نیرو و ذخایر دارویی هشدار داد

پایتخت گرفتار فقر درمان

شیوع کرونا نزدیک به 2سال در ایران و در 5پیک متوالی، تمام بیمارستان‌های کشور را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم درگیر کرد. تا جایی که تمام امکانات ویژه بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی اختصاص داده شد و درمان‌های غیرکرونایی که بخشی از درآمدهای اختصاصی دانشگاه و بیمارستان‌های دولتی را تشکیل می‌داد، به‌شدت کاهش یافت.

آمریکا چقدر از تحریم‌های ایران درآمد کسب کرد؟

وین؛ سخت‌ترین مرحله