03
یکشنبه 26 دی 1400
شماره 8414
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مترو ؛ سال 1348

یادداشت
جلد مجله دانشمند که در سال1348 چاپ شده از بحث درباره امتیازها و مزایای مونوریل و مترو برای استفاده در حمل‌ونقل شهری خبر می‌دهد.
ویژه
خط7 مترو که از آن با عنوان عمیق‌ترین خط متروی پایتخت نام ‌برده می‌شود، پس از رفع معارض در شرقی‌ترین ایستگاه ورزشگاه تختی سال1402 به‌طور کامل بهره‌برداری و وارد مدار خدمت‌رسانی می‌شود.
زیباسازی
سازمان زیباسازی شهر تهران، عکس مادران شهدای 8 سال دفاع‌مقدس را همراه تصاویر فرزندان شهیدشان روی سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر اکران کرده است.
فاز اول طرح تحول نگهداشت شهر در 124ناحیه پایتخت تا 22بهمن تمدید شد و بخشی از آن به آمادگی در برابر بارش‌های زمستان اختصاص دارد

واکنش سریع به بارش زمستانی

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران: بیش از 70درصد شهروندان از اقدامات طرح تحول نگهداشت شهر، ابراز رضایت کرده‌اند
گزارش
فاز اول طرح «تحول نگهداشت شهر» به‌مدت 2 ماه از آبان تا دی‌ماه با هدف رفع اغتشاشات شهری، توسعه فضاهای عمومی، آمادگی دربرابر بارش‌های زمستانی مثل بارش‌های ناگهانی دیروز و در یک‌کلام خانه‌تکانی شهر از مشکلات در نواحی اجرایی شد، اما مدیریت شهری بنا به ‌درخواست شهروندان و خدمت‌رسانی مطلوب اجرای آن را تا 22بهمن تمدید کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
یک باغ در منطقه9 شهر تهران بعد از اینکه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، اکنون برای تبدیل به یک بوستان عمومی آماده می‌شود.