17
چهار شنبه 15 دی 1400
شماره 8406
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بارسا آشنا با حریف دسته سومی

ساعت22امشب بارسلونا در زمین تیم گمنام لینارس به میدان می‌رود. کوپا دل‌ری تورنمنت مورد علاقه بارسلوناست و این تیم در این جام توانسته 31بار قهرمان شود که آخرین آنها همین فصل قبل با پیروزی 4بر صفر مقابل بیلبائو در فینال به‌دست آمد.
ویژه
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو، امروز با حضور 5نامزد در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌‌شود. 15نامزد برای شرکت در انتخابات تکواندو ثبت‌نام کردند که در نهایت با حضور سیدمحمد پولادگر، هادی ساعی، محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده و سیروس رضایی موافقت شد تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.
استقلال در بازی با آلومینیوم روی زمین سفت اراک 3برابر بیشتر از حریفش خطا کرد که آمار عجیب و قابل‌توجهی است. به استناد آمارهای متریکا، آبی‌پوشان در این بازی برای مهار حملات حریف 25بار مرتکب خطا شدند درحالی‌که بازیکنان آلومینیوم فقط 8بار خطا کردند.
به ‌طور کلی انتقال یحیی گل‌محمدی از پدیده به پرسپولیس که بین 2 نیم‌فصل لیگ نوزدهم رخ داد، از آن داستان‌های کشدار و پردردسر فوتبال ایران بود که تبعاتش حالا حالاها ادامه دارد.
علی شجاعی، مدافع هافبک پرسپولیس در سه چهار بازی گذشته تیمش یکی از آماده‌ترین بازیکنان بوده که توانسته هم گلزنی کند و هم پاس گل بدهد. او که در بازی با سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشت، این هفته مقابل تراکتور فقط یک نیمه بازی کرد و بنا به تشخیص کادر فنی تعویض شد.
شکست مقابل پرسپولیس و ادامه ناکامی‌های تراکتور در فصل جاری باعث شده تا هواداران این تیم در صفحات مجازی به‌شدت علیه مدیران باشگاه ازجمله محمدرضا زنوزی موضع بگیرند.
به‌نظر می‌رسد برکناری سولسشائر هم درمان درد منچستریونایتد نبود. رالف رانگنیک هنوز نتوانسته اثری از خودش روی تیم نامتوازن منچستر بگذارد.

شاید در سلیقه گل‌محمدی جا نداشتم

فرشاد احمدزاده در لباس سپاهان به یکی از برترین‌های لیگ تبدیل شده است. او در گفت‌وگو با همشهری از اتفاقات ابتدای فصل و دلایل نرفتنش به استقلال و پرسپولیس می‌گوید
فرشاد احمدزاده که حدود 10سال پیش برای اولین‌بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، در 2مقطع از این تیم جدا شد که یک‌بار پیراهن تراکتور را پوشید و یک‌بار هم راهی لیگ لهستان شد.
پایان 3 سوءتفاهم

پایان 3 سوءتفاهم

درس‌های مهم توقف در اراک برای استقلال
انگار که دقیقا سناریوی بازی با فجرسپاسی برای استقلال تکرار شده باشد، این تیم دوباره روی یک زمین ناهموار در آخرین دقایق بازی یک گل بد خورد و برتری ناشی از پنالتی بحث‌برانگیزش را از دست داد.
لیگ برتر هفته پانزدهم
لیگ برتر هفته پانزدهم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته چهاردهم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته چهاردهم

جدول‌اعداد | 4115

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8406

جدول 8406
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بعد از بازی پرسپولیس و هوادار، زمانی که ویدئوی مربوط به گل دوم حریف منتشر شد و همه فهمیدند بازیکن هوادار توپ را با دست زده، حامد لک تریپ برداشت که «من صحنه هند را دیدم، اما اعتراض نکردم که اخطار نگیرم.» یک طوری که انگار او تا به حال کارت زرد را از نزدیک ندیده است!
شاید باور نکنید اما تیم گل‌گهر سیرجان که در رتبه هشتم جدول نشسته، به گواه آمارهای متریکا بهترین تیم لیگ برتر تا این مقطع از فصل بوده است. عملکرد فنی گل‌گهر طی 13هفته گذشته در مجموع نمره7.08 را از سایت متریکا گرفته و باعث شده این تیم به‌لحاظ فنی بالاتر از تمام تیم‌ها قرار بگیرد.