24
چهار شنبه 15 دی 1400
شماره 8406
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حمایت ستاره هالیوود از فلسطین

خوش خبر
انتشار پستی از سوی «اما واتسون» ستاره مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در حمایت از ملت فلسطین واکنش‌های گسترده ازجمله خشم مقامات رژیم‌صهیونیستی را به همراه داشت.
ویژه
نام بعضی از کوچه‌ها در شهر بزرگ انگار از آرزویی ناممکن سرچشمه گرفته است.
تو، توی این همه سال‌ها چکار می‌کردی؟
اعطای لقب پدرخوانده انیمیشن ژاپن و حتی به قول برخی انیمیشن جهان به هایائو میازاکی اغراق نیست. او را حتی امپراتور و اسطوره انیمیشن هم لقب داده‌اند.
زندگی پدیا
همه آن دقیقه‌هایی که نشسته‌ایم پای حرف‌های یکی از آدم‌های رنجور دور‌و‌برمان، یا نه آن ساعتی که از کلاف پیچ‌در‌پیچ گرفتاری‌هایمان با کسی حرف می‌زنیم، کلماتی هست که می‌تواند نویدبخش روشنی باشد و شاید همان‌وقت مرغ آمین در راه باشد.
در اشل جمعی مفهوم تربیت، تعریف و تبیین درست «الگو یا اسوه» می‌تواند پیشرانی برای تعالی معنوی جامعه باشد.
شاید ماجرا از یک ته‌سیگار شروع شده باشد یا یک منقل آتش جمع و جور که دم دمای آخر روشنایش به حال خود رها شده است.

اول آخر

شرح عکس: زمستان پشت دیوارها می ماند و ما محکومیم به زندگی، به بهار...
زاغی زمستانی

زاغی زمستانی

تابلوی زاغی La Pie از آثار مشهور «کلود مونه»، نقاش امپرسیونیست فرانسوی است که سال 1868با چشم‌انداز زمستانی منطقه اترتات Etretat نرماندی نقاشی شده است؛
خوشه های خشم
یه چیزی تو زندون یاد گرفتم که می‌خوام بهت بگم، آدم هیچ‌وقت نباید به اون روزی که آزاد می‌شه فکر کنه. اینه که آدمو دیوونه می‌کنه. باید به فکر امروز بود و بعد به فردا. باید همین کارو کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
پزشک اگر پزشک باشد و عاشق کارش باشد گاهی بی‌هیچ اسکنری و فقط با چشم‌هایش می‌تواند بیماری را تشخیص دهد و با چند ضربه روی شانه رهگذری، او را از بیماری‌اش آگاه کند