21
چهار شنبه 15 دی 1400
شماره 8406
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حفظ قرآن، قاتل پشیمان را از قصاص نجات داد

درحالی‌که 2مرد محکوم به قصاص در آستانه اجرای حکم قرار داشتند، خانواده‌های مقتولان به احترام ایام فاطمیه از مجازات قصاص گذشتند و قاتلان را بخشیدند.
ویژه
متهمی که با تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای درخصوص مهاجرت دست به کلاهبرداری 2500میلیارد تومانی زده بود، هنگامی که قصد ورود به کشور را داشت دستگیر شد.
روابط‌عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان «حقوق اندک کارگران میوه‌فروشی‌ها حتی کارگران شاغل در میادین میوه و تره‌بار» پاسخ داده است:
«مجبور بودم با شوهرم همکاری کنم، چرا که می‌ترسیدم به سرنوشت بچه‌هایم مقتولان دچار شوم.»
انفجار در مرکز غیرمجاز شارژ سیلندرگاز خودرو در تبریز حادثه دلخراشی را رقم زد

یک زن و 2 کودک قربانی بی‌احتیاطی شدند

انفجار کپسول خودرویی که برای شارژ گاز وارد مرکز غیرمجاز سوخت‌گیری شده بود حادثه تلخی به‌دنبال داشت و آتش‌سوزی گسترده‌ای به راه انداخت و موجب جان‌باختن زنی همراه 2فرزندش شد.
مرگ دردناک مادر و دختر در زیرگذر آب‌گرفته

مرگ دردناک مادر و دختر در زیرگذر آب‌گرفته

مسیری که از زیر ریل راه‌آهن سیرجان عبور می‌کرد به‌خاطر بارش باران شدید روز یکشنبه پر از آب شده بود. زن 43ساله به همراه دختر 3ساله‌اش برای رفتن به روستای چاه‌دراز باید از زیر پل عبور می‌کردند اما وقتی ماشین وارد زیرگذر شد، به داخل آب سر خورد و حادثه‌ای هولناک را رقم زد.
با مردم/ تقاطع خیابان مدنی با کوچه نجف‌آبادی سرعت‌گیر نیاز دارد
یابان مدنی در محدوده میدان شهید بروجردی که مقابل ناحیه مقاومت شهیدبهشتی در کوچه شهید عالم نجف‌آبادی در نارمک واقع است، بسیار پرتردد است. هم عابران زیادی از خیابان مدنی وارد این میدان می‌شوند، هم خودروهای بسیاری در مقابل این میدان از خیابان مدنی دور می‌زنند یا وارد کوچه نجف‌آبادی و کوچه‌های اطراف می‌شوند و هم وجود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی و بانک و...