• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 14 دی 1400
کد مطلب : 150035
+
-

وقت تلف شدن

استقلال باز هم در وقت‌های تلف‌شده گل خورد و پیروزی‌اش را از دست داد؛ از 3گل خورده آبی‌ها در این فصل 2گل در این دقایق به ثمر رسیده است

وقت تلف شدن

جدال استقلال و آلومینیوم در اراک، بازی عجیبی از آب در آمد؛ با 2 گلی که هر کدام از یک منظر گل‌های خاصی بودند. در بازی 2تیمی که سخت‌تر از تمام تیم‌های این فصل گل می‌خورند، تصمیم مشکوک داور در همان 15دقیقه اول اجازه نداد بازی بدون گل ادامه پیدا کند. اشکان خورشیدی در این دقیقه به بهانه خطای هند اسماعیل شریفات سوت پنالتی را به سود استقلال زد. تصمیم خورشیدی آنقدر غیرمنتظره بود که کارگردان تلویزیون اراک تا دقایقی بعد از گل نمی‌توانست صحنه منجر به پنالتی را پیدا کند! به هر حال بعد از آنکه اعتراض بازیکنان آلومینیوم تمام شد و رسول خطیبی هم سناریوهای همیشگی‌اش را اجرا کرد تا تمرکز را از پنالتی‌زن استقلال بگیرد، کوین یامگا بی‌خیال تمام این حرف‌ها خیلی راحت دروازه میزبان را باز کرد تا حسین پورحمیدی رکورددار کلین‌شیت در فصل جاری به نهمین کلین‌شیت خودش نرسد. بعد از این گل، بازی دقیقا به همان شکلی پیش رفت که قابل پیش‌بینی بود. استقلال به آنچه می‌خواست رسیده بود و آلومینیوم هم توان چندانی برای موقعیت‌سازی روی دروازه حریف نداشت. تیم خطیبی فقط یک‌بار در نیمه اول موقعیت مسلم گلزنی داشت که شریفات در شرایط تک‌به‌تک مقابل حسین حسینی مغلوب شد. در سرتاسر نیمه دوم نیز استقلالی‌ها در کنترل بازی موفق بودند و به‌نظر می‌رسید پنجمین برد و ششمین کلین‌شیت متوالی این تیم در راه است. اما درحالی‌که داور 4دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرده بود در دومین دقیقه میثم مجیدی دروازه تیم سابقش را باز کرد و استقلالی‌ها در کمال ناباوری پیروزی شیرین خود را از دست دادند. استقلال در این فصل فقط 3گل خورده که 2تا از این گل‌ها بعد از دقیقه90 زده شده‌اند! تیم مجیدی با این مساوی 29امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند اما فرصت نزدیک شدن به صدر را به رقبایش داد.

نفس سپاهان برگشت
در روز توقف استقلال، تیم سپاهان بعد از 3باخت متوالی بالاخره پیروز شد تا به فاصله 4امتیازی صدر برسد. تیم نویدکیا البته مقابل پدیده قعرنشین هم برای گلزنی یک ساعت معطل شد اما بالاخره در دقایق 67 و 89 توسط احمدزاده و مغانلو به گل رسید تا پرسپولیسی‌های سابق با یک هفته تأخیر برای تیمشان گل بزنند. پدیده فقط 2هفته فرصت دارد تا نیم‌فصل اول را بدون پیروزی به پایان نرساند. همزمان، مس رفسنجان هم در زمین خودش با 3گل به یک برد قاطع و بی‌حرف‌وحدیث مقابل نفت آبادان رسید. اکسیری که تیم منصوریان را مقابل آلومینیوم برنده کرده بود ظاهرا فقط یک هفته اثر داشت و آبادانی‌ها این هفته به تنظیمات قبلی برگشتند. شانس صنعت‌نفت این بود که رقبایش در قعر جدول هم شکست خوردند تا این تیم همچنان 2امتیاز از آنها بیشتر داشته باشد. فجرسپاسی با گل‌های میلاد جهانی به ذوب‌آهن باخت و نفت مسجدسلیمان هم مغلوب گل‌گهر شد تا 11امتیازی بماند و حریفش 17امتیازی شود. گل‌گهر اگر بتواند 7امتیاز ازدست‌رفته‌اش را پس بگیرد با 24امتیاز در رتبه چهارم جدول می‌ایستد. دیروز هوادار و نساجی هم در تهران به تساوی بدون گل رسیدند تا هر دوتیم هفته‌های شکست‌ناپذیری خود را به 6هفته برسانند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :