• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 14 دی 1400
کد مطلب : 150031
+
-

آماربازی/ 622

آماربازی/ 622

استقلال بالاخره بعد از 622دقیقه گل خورد و رکورد بسته ماندن دروازه‌اش روی این عدد متوقف شد. این بهترین رکورد فصل جاری بوده و از بهترین رکورد فصل گذشته هم 22دقیقه بیشتر است. فصل گذشته خط دفاعی پرسپولیس با بسته نگه داشتن دروازه‌اش به مدت 600دقیقه، بهترین رکورد فصل را به جا گذاشته بود. استقلال اگر تا پایان نیم‌فصل دروازه‌اش را بسته نگه می‌داشت می‌توانست کم‌کم به رکورد 940دقیقه‌ای سپاهان و پیام نیازمند در سال98 هم نزدیک شود. سیدحسین حسینی که در 5بازی گذشته کلین‌شیت کرده بود مقابل آلومینیوم هم تا دقیقه90 گل نخورد اما بالاخره در وقت‌های تلف‌شده تسلیم شد.

 492
به موازات استقلال که رکورددار گل نخوردن در این فصل بوده، فجرسپاسی شیراز هم به رکورددار گل نزدن تبدیل شده و هر هفته دارد رکوردش را ارتقا می‌دهد. تیم شیرازی دیروز مقابل ذوب‌آهن 2 بر صفر شکست خورد و باز هم در گلزنی ناکام ماند. فجرسپاسی آخرین بار در هفته هشتم به گل رسیده و بعد از آن 5بازی متوالی را بدون گلزنی به پایان رسانده است. جالب اینکه در هفته هشتم حسین مهربان در دقیقه48 دروازه تیمی را باز کرد که به سختی گل می‌خورد و خیلی از تیم‌ها در گل زدن به فولاد ناکام بوده‌اند. به هر حال دقایق گل نزدن شیرازی‌ها حالا به 492دقیقه رسیده که بالاترین رکورد این فصل در بین تمام تیم‌هاست. تیم هوادار هم در مقطعی 448دقیقه گل نزده بود که دومین رکورد این فصل بوده است.

360
 تیم هوادار که در این فصل به لیگ برتر آمده در هفته‌های ابتدایی شکست‌های متوالی را تحمل می‌کرد اما حالا 6هفته است شکست نمی‌خورد و دیروز هم مقابل نساجی به تساوی بدون گل رسید. دلیل اصلی شکست‌ناپذیری هوادار را باید در استحکام خط دفاعی این تیم جست‌وجو کرد که بعد از چند هفته اول انسجام خوبی پیدا کرده و حالا به یکی از دفاع‌های رسوخ‌ناپذیر لیگ بدل شده است. تیم رضا عنایتی دیروز برای چهارمین بازی متوالی کلین‌شیت کرد و رکورد گل نخوردن خود را به 360دقیقه رساند. هوادار آخرین بار در هفته نهم از پرسپولیس گل خورده است؛ همان گلی که در دقیقه91 توسط سیامک نعمتی وارد دروازه هوادار شد و فرصت پیروزی مقابل سرخپوشان را از تیم تازه‌وارد لیگ گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید