17
دو شنبه 22 آذر 1400
شماره 8386
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرسپولیسی‌ها نگران باشند یا نه؟

3نکته مثبت و 3نکته منفی در مورد شرایط این روزهای سرخپوشان
تساوی غیرمنتظره برابر تیم تازه صعودکرده هوادار، بار دیگر تردیدها را در مورد پرسپولیس افزایش داد و این تیم را به سوژه اصلی بحث در محافل فوتبالی تبدیل کرد.
ویژه
از ساعت14:30 امروز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌هشتم و سپس مرحله حذفی لیگ اروپا در یک‌شانزدهم و همچنین لیگ کنفرانس در شهر نیون سوئیس برگزار می‌شود که از لحاظ جذابیت و اضطراب چیزی از خود مسابقات اروپایی کم ندارد. سیدبندی قرعه‌‌کشی دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به این شرح است.
تیم سپاهان تا این مقطع از فصل و طی 9مسابقه‌ای که برگزار کرده، صاحب یک رکورد جالب و عجیب است. این تیم هر بار گل اول بازی را زده پیروز شده و هر بار گل اول را خورده شکست را پذیرفته است. یعنی در بازی‌های سپاهان نه کام‌بک زدن معنا دارد نه کام‌بک خوردن! از 9بازی سپاهان در این فصل فقط یک بازی بدون گل تمام‌شده که بازی با تراکتور در هفته چهارم بوده است.
دور رفت دیدارهای مقدماتی لیگ برتر فوتسال زنان به پایان رسید اما هنوز سرپرست سازمان لیگ فوتسال به وعده‌ای که اول فصل داده بود وفا نکرده است.
زهرا شیدایی آرزوهای بزرگ دارد و شاید هم دست‌نیافتنی. او می‌خواهد مثل‌ خیلی‌ از زنان دیگر ورزش ایران تاریخ‌ساز شود و نخستین زن تکواندوکاری باشد که مدال طلای المپیک می‌گیرد. رسیدن به بالاترین سکوی ورزشی، خواسته همه ورزشکاران است، اما شاید دسترسی به این سکو بعد از گرفتن مدال طلای مسابقات جهانی کاپ آزاد عربستان برای شیدایی امکان‌پذیرتر شده باشد. شیدایی که هفته‌های پیش این مدال را گرفت، در گفت‌وگو با همشهری وعده روزهای خوب آینده را می‌دهد.
فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال خبر از توافق باشگاه لیون فرانسه با سردار آزمون بر سر قراردادی ۴‌ساله در زمستان پیش‌رو داد.
تساوی غیرمنتظره برابر تیم تازه صعودکرده هوادار، بار دیگر تردیدها را در مورد پرسپولیس افزایش داد و این تیم را به سوژه اصلی بحث در محافل فوتبالی تبدیل کرد.

آماده بازی با بزرگان دنیا هستیم

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی ایران معتقد است اسکوچیچ در تیم ملی موفق عمل کرده و انتقادها از او عقلانی نیست
وحید هاشمیان بعد از پشت سر گذاشتن کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری در کشور آلمان، حالا به‌عنوان یک مهره تعیین‌کننده در کادر فنی تیم‌ملی کنار دراگان اسکوچیچ حضور دارد. او مثل دوران بازیگری‌اش همچنان بدون حاشیه است و همیشه در تلاش بوده تا وظایفش را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.
شنبه رکوردها

شنبه رکوردها

رونالدو طبق معمول رکوردهای جدیدی را به نام خودش ثبت کرد
رونالدو هیچ‌جوره بی‌خیال رکوردزنی نمی‌شود. فقط کافی است او برای منچستر و تیم ملی پرتغال به میدان برود و کلی رکورد تازه ثبت کند.
ایران باخت، خلیلی بهترین بازیکن شد
تیم ملی هندبال زنان ایران باز هم شکست خورد و باز هم فاطمه خلیلی بهترین بازیکن زمین شد.
یعنی اگر بگوییم حماسه ملبورن دوباره تکرار شد، به گزافه سخن نگفته‌ایم. یک روز تاریخی دیگر در فوتبال ایران رقم خورد و اشک شوق در جمع میلیون‌ها نفر جمع شد. داستان این است که مهدی طارمی در اینستاگرام صفحه رسمی دراگان اسکوچیچ را فالو کرده و حتی به او لایک هم داده است.

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر- هفته دهم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر- هفته دهم

جدول 8386

جدول 8386

جدول‌اعداد | 4095

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جام حذفی یک شانزدهم نهایی
پرسپولیسی‌ها سر ماجرای بوژیدار رادوشوویچ حسابی دچار مشکل شده‌اند. او قرارداد 3 ساله ارزشمندی با سرخ‌ها دارد که به اتکای آن چپ و راست قهر می‌کند و به کشورش برمی‌گردد. از این طرف هم کلی آدم دنبالش می‌افتند که برای ختم غائله متقاعدش کنند.