07
دو شنبه 22 آذر 1400
شماره 8386
زیست‌بوم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
براساس لایحه بودجه سال آینده، ۲۰درصد از عوارض آلایندگی به صندوق ملی محیط‌زیست برای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی اختصاص می‌یابد.
از ابتدای سال‌جاری تاکنون 100قاچاقچی چوب در اصفهان دستگیر شده‌اند.
حمیده‌خاتون هلال بحر، عضو شورای شهر بوشهر: آلودگی شناگاه‌های شهر بوشهر به ‌دلیل ورود فاضلاب شهری، سلامت شهروندان و آبزیان دریایی را به خطر انداخته است.

‌ حکم تیردر شکارگاه‌های خصوصی

سازمان حفاظت محیط‌زیست دستورالعمل شکار در قرق‌های اختصاصی را صادر کرد /3میلیون‌و750هزار تومان حق دولت از صدور مجوز شکار برای داخلی‌ها / فعالان محیط‌زیست: میانگین قیمت تور‌ها برای شکار قوچ ۳۰هزار دلار و برای کل 15هزار دلار است
سازمان حفاظت محیط‌زیست، دستورالعمل ضوابط و مقررات شکار چهار‌پا در قرق‌های اختصاصی امسال را اعلام کرد.
فرونشست ایران

فرونشست ایران

اعلام خبر «ریسک بالای فرونشست در تمام دشت‌های فلات مرکزی ایران» موجب شد علی مریدی چهره امروز صفحه زیست‌بوم روزنامه همشهری شود. این مدیر دفتر حفاظت آب و خاک سازمان حفاظت محیط‌زیست همچنین نسبت به قرار گرفتن خطوط نفت، گاز و آب در مسیر فرونشست‌ها هشدار داد
تالاب گاوخونی در یک قدمی فهرست مونترو
درصورت به‌روزرسانی اطلاعات تالاب گاوخونی در کنوانسیون رامسر، می‌توان انتظارداشت که این تالاب در فهرست تالاب‌های در معرض خطر مونترو قرار گیرد.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
نشست مشترک رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با هدف گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.