24
دو شنبه 22 آذر 1400
شماره 8386
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رقص رنج در پیاده‌رو!

دغدغه
پاییز بود. انتهای یاس و یاسمن در خاموشان. ابتدای خش‌خش برگ‌ها در فراموشان. پسرک جوان کتاب‌های کهنه را بیخ دیوار در پیاده‌روی تنبل خیابان ولیعصر چیده بود و به چنارهای خسته می‌نگریست. انگار در تنهایی‌اش شهری جا مانده بود که غمگین‌ترین غزل‌ها را زیر لب نجوا می‌کرد.
ویژه
سال 2018میلادی بود که مقامات امارات اعلام کردند طی برنامه‌ای قصد دارند نخسیتن دولت و حکومت بدون کاغذ جهان شوند.
نابودی جنگل‌ها
ما می‌ترسیم و ما را می‌ترسانند از باورهایی که سال‌ها در ما و سبک زندگی ما ریشه ناخودآگاهی دارد یا تردید می‌کنیم و مردد می‌شویم که آیا هنوز این باورها کار می‌کنند یا قدیمی شده‌اند؟!
همین چند روز پیش بود که تونل مشا یا همان تونل امامزاده هاشم جاده هراز برای مردم دردسرهایی درست کرد و تعداد زیادی از ماشین‌هایی که از این تونل عبور می‌کردند پنچر و مجبور به تعویض لاستیک خودروشان ‌شدند.

اول آخر

فصل برداشت محصول گل‌کلم در شهر بوگورای بنگلادش
گریز نقد از عاطفه‌ مرگ

گریز نقد از عاطفه‌ مرگ

مرگ عباس کیارستمی، چند صورت پنهان و نیمه‌پنهان در فرهنگ عمومی ما را آشکار کرد.
نیمی از جمعیت اچ‌آی‌وی در 9کشور
چندی پیش کمپین «من هم آزمایش اچ‌آی‌وی می‌دهم» به راه افتاد و حالا رئیس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انجام بیش از 100هزار تست تشخیص ایدز طی این کمپین خبر می‌دهد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
افزایش قیمت روزبه‌روز کالاها به یکی از غصه‌های مردم در شب یلدای امسال تبدیل شده و این در حالی است که درآمد آنها ثابت مانده و افزایشی نداشته است.
آنها در هتل آپارتمان «سوربون» اقامت کردند. آستاپ تمام کارکنان انگشت‌شمار هتل را کلافه کرد. او ابتدا اتاق‌های 7‌روبلی را دید، اما از مبلمان آنها خوشش نیامد.