21
دو شنبه 22 آذر 1400
شماره 8386
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مجازات پیش از محاکمه

فیلمی که دوربین مداربسته فروشگاه از لحظه کیف‌زنی یک زن ضبط کرده تند و تند در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود. فیلم لحظه‌ای را نشان می‌دهد که زنی به‌عنوان مشتری وارد فروشگاه شده و از پشت سر به یکی دیگر از مشتریان که سبدش پر از خرید است نزدیک می‌شود و در یک لحظه کیف پول آن زن را از داخل سبد می‌قاپد.
ویژه
پسر جوان در پی اختلاف با اعضای خانواده‌اش در اقدامی هولناک پدر، مادر و برادرش را به قتل رساند و 2نفر دیگر را مجروح کرد.
خانواده دختری که 8‌ماه در خانه وحشت و در داخل کمد زندانی بود با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از افرادی که بدون مجوز قانونی فیلم و مشخصات کامل دخترشان را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، شکایت کردند.
آقا‌ی «محمد رضا پارسیان» رئیس روابط‌عمومی منطقه یک، پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع ایجاد مزاحمت پارک کامیون‌های پسماند در منطقه یک در ستون با مردم روز23/08/1400 اینطور پاسخ داده است: بدین‌وسیله ضمن تشکر از شهروند گرامی به آگاهی می‌رساند،
کارگری که شرافت را به پول ترجیح داد

کارگری که شرافت را به پول ترجیح داد

«من حق مردم را نمی‌خورم و فقط پول حلال سر سفره زن و بچه‌ام می‌برم.» این شاه‌بیت حرف‌های پاکبان تبریزی است که پس از پیدا کردن بسته‌ای حاوی 10میلیون تومان پول نقد، وسوسه نشد و به هیچ‌چیز دیگر به جز رساندن آن به‌دست صاحبش فکر نکرد.
آزادی پیرمردی که 10سال تحت تعقیب بود

آزادی پیرمردی که 10سال تحت تعقیب بود

پیرمرد 95ساله که در پرونده گازگرفتگی مرگبار پسر جوان دستگیر شده بود با پرداخت دیه آزاد شد. به‌گزارش همشهری، 10سال پیش گزارش مرگ پسری جوان بر اثر گازگرفتگی به پلیس پایتخت اعلام شد. تحقیقات نشان می‌داد که او از شهرستان برای دیدن بستگانش و پیدا کردن کار به پایتخت سفر کرده و مهمان خانه دایی‌اش در حوالی یافت‌آباد بوده است. روز حادثه او در خانه دایی‌اش تنها بود اما در خواب دچار گازگرفتگی شد و جانش را از دست داد.
با مردم/ وزارت بهداشت نیروهای تازه نفس بیشتری جذب کند
در خبرها می‌خوانیم که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور با کمبود نیرو مواجه هستند.