• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 17 آذر 1400
کد مطلب : 147575
+
-

یک ساعت بازی، 5ساعت نیمکت

روزهای نه‌چندان خوب سامان قدوس بعد از اردوی تیم ملی

یک ساعت بازی، 5ساعت نیمکت

غیبت مهدی طارمی در اردوی قبلی تیم ملی بهترین موقعیت را در اختیار سامان قدوس قرار داد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و خودی نشان بدهد. این هافبک میانی محبوب در بازی با لبنان در ارنج اصلی تیم ملی قرار گرفت، اما نمایش ضعیفی داشت و اواسط نیمه دوم تعویض شد. شاید بخشی از گناه عملکرد بد سامان به زمین چمن افتضاح ورزشگاه صیدا هم مربوط می‌شد، اما به هر حال او نتوانست از این بخت طلایی بهره ببرد. اتفاق بدتر اما زمانی رخ داد که قدوس بعد از تعویض، در اقدامی شبیه به اعتراض برای لحظاتی پشت تابلوهای تبلیغاتی ماند و مشغول تماشای مسابقه شد. برخی می‌گویند به همین دلیل بود که دراگان اسکوچیچ در مسابقه بعدی برابر سوریه یک دقیقه هم به قدوس بازی نداد. به هر حال او با چنین شرایطی به لیگ جزیره برگشت تا به کارش در تیم برنتفورد ادامه بدهد، اما نتیجه کار فعلا چندان ایده‌آل نبوده است.
قدوس که با زدن یک سوپرگل برابر برنلی به اردوی تیم ملی ملحق شده بود، در بازگشت به برنتفورد عمدتا نیمکت‌نشین بوده است. تیم سامان در این بازه زمانی 4 بازی انجام داده که او فقط در مسابقه اول در ترکیب اصلی قرار داشت. قدوس مقابل نیوکاسل فیکس بود و یک ساعت هم بازی کرد، اما در دقیقه60 جای خودش را به بازیکن دیگری داد. این بازی با نتیجه مساوی 3 - 3 به پایان رسید. در 3 مسابقه بعدی برنتفورد اما اثری از قدوس در زمین مسابقه نبوده است. در این 3 بازی، سرخ‌وسفیدپوشان با یک گل اورتون را بردند، با 2 گل به تاتنهام باختند و یکشنبه‌شب هم برابر لیدزیونایتد با نتیجه مساوی 2 - 2 متوقف شدند. قدوس در هر 3 بازی به‌طور کامل روی نیمکت نشست تا در بازگشت از اردوی تیم ملی در ازای یک ساعت بازی، 5 ساعت بیرون مانده باشد.
با همه این تفاسیر قدوس همچنان یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌آید و به‌احتمال زیاد در اردوی بعدی تیم ملی هم حضور خواهد داشت. او فقط باید کمی خویشتن‌دارتر باشد و زمانی که فرصت پیدا کرد، به شکل بهتری از بختش استفاده کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید