17
یکشنبه 14 آذر 1400
شماره 8379
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سیرجان بدون صابر رفت

تیم والیبال فولاد سیرجان بدون صابر کاظمی در جام باشگاه‌های جهان بازی می‌کند. کاظمی با اینکه این فصل برای شهرداری ارومیه بازی می‌کند اما طبق قانون باید در جام باشگاه‌ها برای تیم فصل قبل خود بازی می‌کرد. صابر مصدوم است و سیرجانی‌ها ترجیح دادند از مسعود رنجبر استفاده کنند اما در نهایت این بازیکن هم نتوانست سیرجانی‌ها را همراهی کند. سیرجانی‌ها دیشب به دوحه رفتند و بعد از توقف 2ساعته در فرودگاه، راهی سفر 24ساعته به بیتیم برزیل شدند.
ویژه
معمولا کم پیش می‌آید که در یکشنبه و یکشنبه فوتبالی اروپا، بازی حساس وجود نداشته باشد. در لالیگا 2‌بازی نسبتا خوب دیشب بین بارسا و بتیس و همچنین رئال با سوسیداد برگزار شد و گل بازی‌های این هفته هم در بوندس‌لیگا بود که بایرن و دورتموند در درکلاسیکر به مصاف هم رفتند اما در سایر لیگ‌ها دریغ از یک بازی حساس. در هفته‌هایی که وسط هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در پیش است
کشمکشی که پیش از داربی تهران بین مدیران پرسپولیس و استقلال رخ داد، به‌طور ویژه این فرصت را در اختیار مجید صدری گذاشت تا بدون اعتنا به شرح وظایفش در باشگاه پرسپولیس، یک جواب تند و تیز به مدیرعامل استقلال بدهد و مورد تحسین و اقبال هواداران تیمش قرار بگیرد. این تنش لفظی را مصطفی آجورلو به شکلی کاملا نابه‌جا و غیرضروری شروع کرد و در حقیقت به صدری یک «پاس گل» تمام و کمال داد تا سرپرست پرسپولیس فرصت پیدا کند با پاسخگویی به او، اذهان عمومی را از عملکردش در این باشگاه منحرف کند.
از زمانی که سوپرجام اسپانیا با حضور 4تیم در عربستان برگزار می‌شود، پیش نیامده که بارسا و رئال به‌هم بخورند اما این‌بار قرعه‌کشی این رقابت‌ها که بهمن‌‌ماه برگزار می‌شود، به‌گونه‌ای رقم خورده که در نیمه‌نهایی یک ال‌کلاسیکو ببینیم.
اگر هر تیمی با اختلاف بالا شکست می‌خورد، غیر از انتقاد چیز دیگری نصیبش نمی‌شد، اما باخت تیم ملی هندبال زنان ایران مقابل رومانی با تعریف و تمجید همراه شده است. تیم ایران جمعه شب در سالن کاستلو اسپانیا برای نخستین بار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرد. هرچند این تجربه با شکست 39-11 همراه بود اما انتظاری غیراز این نمی‌رفت. با مقایسه سطح هندبال زنان در ایران و رومانی، حتی شکستی سنگین‌تر از این هم برای ایران پیش‌بینی می‌شد.
بعد از تساوی بدون گل فولاد برابر تراکتور در آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ 21، جواد نکونام در بخشی از سخنانش به انتقاد شدید از اضافه‌وزن هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد پرداخت. او در مورد آیاندا پاتوسی گفت: «اگر پاتوسی خودش را به وزن و شرایط ایده‌آل نرساند، مطمئن باشید جریمه سنگینی برایش در نظر می‌گیرم.
تیم صنایع مازندران در آستانه برگزاری رقابت‌های نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باز هم حاشیه‌ساز شد. سرپرست این تیم اعلام کرد کامران قاسم‌پور از تیم صنایع اخراج شده و این در حالی است که چندی قبل پزشکان به‌دلیل آسیب‌دیدگی و احتمال پارگی رباط، قاسم‌پور را از حضور روی تشک کشتی منع کرده بودند!

خداحافظی کنید!

در روز پراشتباه داوران و مربیان، 3امتیاز حق هیچ تیمی نبود دیروز یک نفر قول خداحافظی داد اما اگر همه با هم خداحافظی کنند هم چیزی از دست نداده‌ایم
در مسابقه‌ای که مجموع شوت‌های داخل چارچوبش صفر بود، دو تیم مدعی فوتبال ایران به تساوی بدون گل رسیدند. آن یک ضربه در چارچوبی که در پخش تلویزیونی بازی اعلام شد هم توسط تیم مدافع و به اشتباه نواخته شد که این ضربات در آنالیزهای فوتبال ضربه در چارچوب محاسبه نمی‌شوند!
توفان در سیرجان

توفان در سیرجان

در پرگل‌ترین بازی لیگ، سپاهان که طی 7بازی یک گل خورده بود در یک بازی 4گل خورد تا گل‌گهر به یک مدعی جدی تبدیل شود
در جذاب‌ترین و پرگل‌ترین بازی فصل جاری لیگ برتر، تیم گل‌گهر با نتیجه‌ای جالب سپاهان را در هم کوبید و شریک این تیم در صدر جدول شد. در لیگی که اغلب تیم‌هایش به‌سختی گل می‌زنند، زحمت گلزنی را این دو تیم بر عهده گرفته‌اند و حالا هردوی آنها با 12گل زده صاحب بهترین خط حمله هستند.
آماربازی/ 01
آماربازی/ 01
بازی‌های تراکتور از زمان آمدن زوانمیر سولدو به کم‌گل‌ترین بازی‌های لیگ تبدیل شده است. این سرمربی کروات از هفته پنجم جانشین فیروز کریمی شد و تراکتور که با کریمی طی 4بازی 3بار باخته بود، با سولدو طی 3بازی هیچ شکستی نداشته و هنوز گل نخورده است.
از قرار معلوم برادر عزیزمان سردار آزمون همه را سر کار گذاشته است. درحالی‌که با توجه به روبه‌پایان بودن قرارداد او با زنیت سن‌پترزبورگ گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی این بازیکن از باشگاه روسی به‌مراتب بیشتر از گذشته شده، سردار در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «من هرگز نگفتم نمی‌خواهم در زنیت بمانم.»

یادداشت/ و ترس که برادر مرگ است

در شرایطی که سپاهان به‌عنوان مهم‌ترین مدعی قهرمانی امسال، شکست‌ خورده و صدر جدول را به سرخابی‌های پایتخت تعارف کرده بود...

جدول‌اعداد | 4088

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8379

جدول 8379
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اگرچه خود رضا قوچان‌نژاد تا به حال اظهار نظر رسمی نکرده، اما گزارش‌های رسمی حاکی از آن است که او با دنیای فوتبال وداع کرده است. مهاجم 34ساله و پیشین تیم ملی کشورمان، آخرین‌بار در زووله هلند دیده شد؛ جایی که اغلب فصل را روی نیمکت نشست و حتی با وجود ثبت هت‌تریک به‌عنوان بازیکن جانشین هم فرصت حضور در ترکیب اصلی را به‌دست نیاورد.
حالا دیگر همه فهمیده‌اند موقعیت رشید مظاهری در استقلال تا چه حد خراب است. این دروازه‌بان که ادامه حضورش در جمع آبی‌پوشان بسیار اسرارآمیز و عجیب بود، پیش از داربی تهران برای چندمین‌بار از فهرست نفرات استقلال خط خورد. این اتفاق تکراری در حالی رخ داد که این‌بار باشگاه استقلال بهانه مصدومیت را برای غیبت دروازه‌بان گران‌قیمتش تراشید، با این حال خود رشید مدعی شد سالم است و حتی قصد حضور در تمرینات را داشت که فرهاد مجیدی اجازه این کار را به او نداد.
لیگ جالبی داریم که در آن، داخل زمین هیچ تیمی به هیچ تیمی گل نمی‌زند، اما بیرون از زمین همه دنبال پیروزی‌های3 بر صفر از طریق احکام انضباطی هستند! 7 هفته از لیگ گذشته و 70 بار خبر احتمال 3 بر صفر شدن مسابقات مختلف را خوانده‌ایم؛ هرچند تا‌کنون این اتفاق فقط یک‌بار رخ داده است.