• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 14 آذر 1400
کد مطلب : 147267
+
-

آماربازی/ 01

آماربازی/ 01

بازی‌های تراکتور از زمان آمدن زوانمیر سولدو به کم‌گل‌ترین بازی‌های لیگ تبدیل شده است. این سرمربی کروات از هفته پنجم جانشین فیروز کریمی شد و تراکتور که با کریمی طی 4بازی 3بار باخته بود، با سولدو طی 3بازی هیچ شکستی نداشته و هنوز گل نخورده است. طی 270دقیقه بازی تراکتور زیرنظر این سرمربی خارجی فقط یک گل ردوبدل شده است! 2 مساوی بدون گل مقابل فولاد و سپاهان و یک برد خفیف مقابل تیم قعرنشین شهرخودرو، کارنامه تیم سولدو است که امروز هم در زمین خودش باید به مصاف تیم چغر و بالانشین آلومینیوم برود. تک‌گل تراکتور در دوران سولدو را مهاجمی زده که در هیچ‌کدام از بازی‌ها فیکس نبوده است. سولدو فقط 24دقیقه از محمد عباس‌زاده استفاده کرده و او در همین دقایق تنها گل تیمش را زده است.

02
گل آرمین سهرابیان در بازی دیروز گل‌گهر و سپاهان سریع‌ترین گل فصل جاری بود. مدافع گل‌گهر در دومین دقیقه بازی با سپاهان، دروازه تیم صدرنشین را باز کرد و زننده سریع‌ترین گل فصل جاری شد. پیش از این، پیمان بابایی زننده سریع‌ترین گل لیگ بیست‌ویکم بود که گلش را در هفته چهارم و در مصاف تراکتور و پیکان به ثمر رسانده بود. بابایی نخستین گل آن مسابقه را در دقیقه5 وارد دروازه پیکان کرده بود اما پیکان در زمین تراکتور کام‌بک زد و با وجود دریافت گل اول، آن مسابقه را 2-1 برد. سهرابیان که در این فصل به پرسپولیس هم گل زده بود، دیروز دومین تیم بزرگ لیگ را هم مغلوب کرد.

04
تیم فولاد که 4هفته است گلی نخورده، امروز به مصاف فجرسپاسی می‌رود که 2هفته است گل نمی‌زند. فولاد از زمان بازگشت جواد نکونام هنوز دروازه‌اش باز نشده و قبل از آمدن این سرمربی در آخرین بازی‌اش تحت هدایت عبدالله ویسی هم با نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسیده بود. به این ترتیب اهوازی‌ها بعد از 4کلین‌شیت متوالی به بازی امروز رسیده‌اند که بهترین رکورد در فصل جاری لیگ برتر است. البته فولادی‌ها در این رکورد یک شریک هم دارند؛ تیم آلومینیوم اراک در 4هفته ابتدایی 4کلین‌شیت متوالی داشت و نخستین گلش را در هفته پنجم خورد. اگر فولاد امروز هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد، به‌تنهایی صاحب رکورد 5کلین‌شیت متوالی خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید