17
شنبه 13 آذر 1400
شماره 8378
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بردهای کهکشانی

رئال مادرید فعلا ذهنیت برنده پیدا کرده و در مسابقاتی مثل بازی با اینتر، سه‌ویا یا بیلبائو که می‌تواند نبرد، می‌برد؛ چون کورتوا را درون دروازه دارد و کریم و وینی را در خط حمله. مادریدی‌ها خسته از دیدار عقب‌افتاده چهارشنبه‌شب که بیلبائو را یک بر صفر بردند و نخستین شکست خارج از خانه را به این تیم تحمیل کردند و اجازه ندادند پس از یک‌دهه و نیم در ورزشگاه خودی به این تیم ببازند، ساعت 23:30امشب یک دیدار سخت دیگر دارند؛ نبردی در بالای جدول. اتلتیکو، سه‌ویا و بارسلونا دوست ندارند رئال سوسیداد را ببرد.
ویژه
بارسلونا هم ساعت 18:45امروز از رئال بتیس پذیرایی می‌کند که بازی آسانی نیست. ژاوی در لیگ قهرمانان با خوش‌شانسی به بنفیکا نباخت و 2‌مسابقه لالیگایی با اسپانیول و ویارئال را با خوش‌شانسی بیشتری با پیروزی پشت سر گذاشت.
ساعت21 امشب حساس‌ترین بازی نیم‌فصل بوندس‌لیگا برگزار می‌شود. فاصله بایرن مونیخ صدرنشین با دورتموند تنها 2‌امتیاز است و همین حساسیت‌ها را بیشتر هم می‌کند.
تیم فولاد سیرجان ایرانیان امروز به بیتیم برزیل، محل برگزاری جام باشگاه‌های جهان اعزام می‌شود اما هنوز تکلیف بازیکن پشت‌خط‌زن این تیم معلوم نیست. اگر مشکل خروجی مسعود رنجبر از پدیده‌های کنونی والیبال که سرباز است حل نشود، صابر کاظمی باید با این تیم راهی برزیل شود.
تیم والیبال فولاد سیرجان باید به جام باشگاه‌های جهان برود اما سعید رضایی، سرمربی این تیم به رفتن تیم راضی نیست. سیرجان سال پیش در لیگ قهرمان شد و درحالی‌که تا مرز فروپاشی پیش رفته بود، در لیگ ماندگار شد.

مساوی هستید، ولی مساوی نکنید

آمارهای متریکا در بخش‌های مختلف فنی، از نزدیک بودن عملکرد پرسپولیس و استقلال خبر می‌دهند؛ آنقدر نزدیک که می‌توان گفت قدرت هر دو تیم مساوی است
نودوهفتمین داربی تاریخ پرسپولیس و استقلال، عصر امروز در چارچوب هفته هشتم از بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر ایران برگزار می‌شود. بعد از برگزاری 7هفته از فصل جاری، پرسپولیس در رتبه دوم و استقلال در رتبه پنجم قرار دارند اما فاصله 2تیم فقط یک امتیاز است و امکان سبقت گرفتن از رقیب برای هر 2تیم وجود دارد.
و حالا بهترین گلزن تاریخ

و حالا بهترین گلزن تاریخ

کریستیانو رونالدو به رکوردهای خودش هم رحم نمی‌کند
باز هم یک بازی دیگر از کریستیانو رونالدو و رسیدن به رکوردهایی دیگر. مهاجم پرتغالی منچستریونایتد که در سال2021 همه رکوردهای تاریخ ازجمله بیشترین گل ملی علی دایی و بیشترین گل زده پله را جابه‌جا کرد، در برد 2-3 مقابل آرسنال توانست هشتصدمین گل عمرش را به ثبت برساند. او دقایقی بعد گل شماره801 را هم وارد دروازه همین تیم کرد.

جدول‌اعداد | 4087

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8378

جدول 8378
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حسین وفایی بیلیاردباز کشورمان پس از شکست دادن سلبی، مردشماره یک ‌بیلیارد جهان، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف جک لیزوسکی انگلیسی رفت و با نتیجه ۶ بر۴ شکست خورد.
در فصل جاری لیگ برتر ایران تیم‌ها علاقه چندانی به گل زدن ندارند. البته گزاره درست‌تر این است که علاقه‌اش را دارند، توانش را ندارند. با این وضعیت، امسال بازار رکوردشکنی در زمینه گل نخوردن و گل نزدن رونق زیادی خواهد داشت.
کسالت‌بارترین خبر این ماه‌های فوتبال ایران، تهدید بوژیدار رادوشوویچ به جدایی از پرسپولیس بوده است. هر روز، هر ساعت، هر دقیقه می‌شود خبری در این مورد پیدا کرد.