21
شنبه 13 آذر 1400
شماره 8378
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استرداد کلاهبردار 12هزار میلیاردی

سرکرده باند 16نفره کلاهبرداری از تجار و بازرگانان که 12هزار میلیارد تومان به جیب زده و به روسیه گریخته بود پس از ماه‌ها فرار سرانجام با اعلان قرمز به اینترپل، در روسیه بازداشت و به کشور بازگردانده شد.
ویژه
سارق حرفه‌ای هر بار گریم می‌کرد و با چهره‌ای تازه سوار پرایدش می‌شد تا زنان و دختران را قربانی نقشه خود کند؛ غافل از اینکه آخرین طعمه‌اش دختری رزمی‌کار است که یک سال قبل قربانی چنین نقشه‌ای شده بود.
سد معبر در محدوده میدان خراسان زندگی مردم را مختل کرده است. چندی قبل با تلاش بسیار شماره‌ای پیدا کرده و سد معبر را گزارش کردم اما هر چه صبر کردیم خبری از مأمور رفع سد معبر نشد. روزهای بعد هم خبری نشد. واقعا نیاز است در این زمینه سریع و قاطع عمل کنند تا زندگی مردم مختل نشود.
قدردانی
وقتی که به برخی خیابان‌های تهران به‌ویژه خیابان پیروزی، شکوفه، سه‌راه باقرآباد، میدان سرآسیاب منطقه۱۴ می‌رویم، عوامل ۱۳۷ یا در مراجعه به پارک‌ها، تلاشگران شهرداری را می‌بینیم که در حال هرس شاخ و برگ درختان و رسیدگی به باغچه‌ها و یا لایروبی نهرها هستند. تنها کاری که از دست ما بر می‌آید، این است که به آنها خدا قوت و خسته نباشید بگوییم.
قاچاقچیان هنگام آماده‌سازی‌ محموله بزرگ مواد‌مخدر برای انتقال به کشورهای همسایه در محاصره پلیس قرار گرفتند

دستگیری قاچاقچیان بین‌المللی در سوله متروکه

داخلی
وقتی اعضای باند بین‌المللی قاچاق مواد‌مخدر در سوله‌ای در شهرک صنعتی شیراز سرگرم جاسازی کاملا حرفه‌ای حشیش و قرص‌های روانگردان داخل هندوانه‌ها بودند عملیات پلیس استان فارس کلید خورد. با دستگیری 11قاچاقچی، محموله بزرگ مواد‌مخدر پیش از ارسال به کشورهای جنوبی ایران کشف شد.
میهمان ناخوانده قاتل بود

میهمان ناخوانده قاتل بود

مردی که در درگیری خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و به تهران فرار کرده بود، دستگیر شد.
جزئیات جنایت خانوادگی در یزد
پسر جوان در جریان جنایتی هولناک با همدستی دوستش، پدر، مادر و برادرش را به قتل رساند و پیکر آنها را به آتش کشید اما 10ساعت پس از این جنایت دستگیر شد.
روابط‌عمومی منطقه18 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان برق دزدی در منطقه پاسخ داده است: «با عنایت به جوابیه شهردارناحیه یک، پیوست نامه ردیف9 مربوط به شهرداری منطقه18 ناحیه یک نبوده و موضوع باید از طریق شهرداری منطقه9 پیگیری گردد.»