05
شنبه 13 آذر 1400
شماره 8378
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همزمان با نزدیک شدن به زمان ارائه لایحه بودجه به مجلس معاملات بازار سهام نیز تحت‌تأثیر گمانه‌زنی‌ها در مورد ارقام لایحه بودجه قرار گرفته است و اطلاعات موجود نشان می‌دهد، سهامداران دیدگاه چندان مثبتی نسبت به لایحه بودجه سال بعد ندارند؛ این در حالی است که روز گذشته رئیس سازمان بورس تأکید کرد گمانه‌زنی‌هایی که در مورد اعداد و ارقام لایحه بودجه سال بعد انجام‌شده دقیق نیست.
کالاهای منتخب صنعتی؛ جدیدترین آمار منتشره از سوی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارتصمت نشان می‌دهد که در 6ماهه اول امسال از ۲۵کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۵کالا افزایش یافته و بیشترین میزان افزایش تولید مربوط به کامیون روغن و ماشین‌لباسشویی بوده است.
تره‌ بار
قیمت گوشت قرمز در میادین با وجود افزایش 3تا‌4درصدی در پایان هفته گذشته همچنان از میانگین نرخ سطح شهر پایین‌تر است.
افزایش رسمی قیمت خودروهای داخلی به ایستگاه پایانی رسید

رونمایی از شیوه جدید قیمت‌گذاری خودرو

خودرو
توقف عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی و سیر صعودی قیمت خودروها در حاشیه بازار در حالی ادامه دارد که تازه‌ترین گمانه زنی‌ها حاکی از تعیین و ابلاغ ضوابط تازه قیمت‌گذاری خودروهای داخلی در هفته جاری است.
عسل گران شد

عسل گران شد

موج گرانی‌‌ها قیمت عسل را هم بالا برد. به گزارش همشهری، مقایسه قیمت انواع عسل در سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد این محصول در هفته‌های اخیر افزایش قیمتی دست‌کم 18درصدی داشته و هر کیلو از این محصول به‌طور میانگین 50هزار تومان گران شده است.
نقل‌قول خبر/ حمید مقیمی
رئیس هیأت‌مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی و عطریات: گردش مالی لوازم آرایشی، کرم‌های مراقبتی و عطریات در کشور در مجموع 3میلیارد دلار است که از این میزان هم‌اکنون حدود 65درصد آن قاچاق و تقلبی هستند.