21
دو شنبه 1 آذر 1400
شماره 8368
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گل نوبرانه مسی

ستاره آرژانتینی توانست طلسم گلزنی در لیگ با پیراهنی غیراز بارسا را باطل کند
با وجود اینکه تردیدهایی درباره تعصب مسی به باشگاه فرانسوی‌اش ایجاد شده بود و باشگاه از بی‌احتیاطی بازیکنش در دوران نقاهت و پیوستن او به اردوی تیم ملی ناراضی بود و درحالی‌که همگان انتقاد می‌کردند که این بازیکن فقط با پیراهن بارسلونا می‌توانست گل بزند، او سرانجام به همه انتقادها و تردیدها پاسخ داد و پایش در لیگ به گل باز شد.
ویژه
پورتو در جام‌حذفی پرتغال به مصاف فیرنزه رفت و موفق شد این تیم را در حضور 74‌دقیقه‌ای طارمی با نتیجه 5بر یک شکست دهد.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید که به‌صورت قرضی از بارسلونا به این تیم پیوسته: «فکر می‌کنم دوران حضورم در بارسلونا به هیچ وجه فاجعه‌بار نبود زیرا من در هر فصل تقریبا 20گل به ثمر رساندم.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیلی خرسند| هیچ تیم آسیایی فعلا حاضر نشده است با تیم ملی فوتبال زنان ایران بازی دوستانه داشته باشد. اردوی شارلوا لغو شده، تیم‌های باشگاهی بازیکن به تیم ملی نمی‌دهند و یکی از مدافعان اصلی تیم ملی هم آسیب دیده و شاید تا 8ماه دیگر نتواند پا به توپ شود.
بعد از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم، یحیی گل‌محمدی گفت: «پارسال هم در اراک باختیم، اما 6 بازی بعد از آن را بردیم و قهرمان شدیم.» همان زمان به سرمربی سرخ‌ها یادآوری کردیم که این یکی فرق می‌کند و قرار نیست هر گردی گردو باشد.
سپاهان در بازی مقابل تراکتور با 64درصد مالکیت توپ و 673پاس، مالکانه‌ترین بازی این هفته از لیگ برتر را ارائه داد. اما هیچ‌یک از این رکوردها منجر به پیروزی سپاهان نشدند و این تیم باز هم امتیاز از دست داد.

ساعت بیدارباش

4سال است پرسپولیس به همین بدی شروع می‌کند و رقبا از این فرصت استفاده نمی‌کنند؛ قرمزها امسال هم فرصت قهرمانی دارند به شرط آنکه مثل هر سال سر وقت از خواب بیدار شوند
نتایج پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی این فصل اصلا هواداران را راضی نکرده است. در آن سو اما، کادر فنی سرخپوشان دائما تأکید می‌کنند که درباره این تیم از کلمه «بحران» استفاده نشود چون شرایط چندان هم بد نیست.
پایان اوله

پایان اوله

منچستر سرانجام دلش آمد سرمربی‌اش را اخراج کند
منچستری‌ها دیروز با انتشار بیانیه‌ای رسما با اوله خداحافظی کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «ناکامی‌های چند هفته اخیر نباید همه کارهایی را که او در طول 3‌سال گذشته برای بازسازی بنای تیم در جهت کسب موفقیت‌های طولانی‌مدت انجام داده، کمرنگ کند.
گل‌زن/ مربی همیشه معترض
در فوتبال ما اصولا باخت فنی وجود ندارد و شکست‌ها با بهانه‌هایی از قبیل توطئه، ناداوری، بدخواهی، شرایط جوی و ... توجیه می‌شوند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8368

جدول 8368

برنامه بازی/ لیگ برتر- هفته ششم

برنامه بازی/ لیگ برتر- هفته ششم

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم را خوب شروع نکرده و انتقادات زیادی از این تیم به عمل می‌آید. کار چنان بیخ پیدا کرده که حتی کادر فنی سرخ‌ها ناگزیر به تغییر سیستم پایه تیم شده است؛ هرچند فعلا این دگرگونی عجیب هم جواب نداده.
علی علیپور که با اصرار فراوان و با قصد پیشرفت راهی فوتبال اروپا شد، طی یک سال گذشته مدام نسبت به شایعه بازگشتش به پرسپولیس موضع منفی سفت و سخت می‌گرفت. او مدعی بود حالا حالاها در اروپا کار دارد و باید خودش را نشان بدهد.
گلاره ناظمی داور فوتسال که نامش بین 16داور برگزیده سال2021قرار گرفته، مسئول برگزاری لیگ فوتبال زنان ایران است.