• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 آذر 1400
کد مطلب : 146146
+
-

خوش‌نشینی سرخ‌ها در تهران

آیا برنامه جادویی، به احیای پرسپولیس کمک می‌کند؟

پرسپولیس لیگ بیست‌ویکم را خوب شروع نکرده و انتقادات زیادی از این تیم به عمل می‌آید. کار چنان بیخ پیدا کرده که حتی کادر فنی سرخ‌ها ناگزیر به تغییر سیستم پایه تیم شده است؛ هرچند فعلا این دگرگونی عجیب هم جواب نداده. شاید یحیی گل‌محمدی خیلی خوش‌شانس بوده که سپاهان و استقلال هم در این هفته‌ها امتیازات چند بازی را از دست داده‌اند، وگرنه حتما عرصه بر سرمربی سرخپوشان تنگ‌تر می‌شد. به هر جهت، یحیی از هواداران پرسپولیس خواسته صبورتر باشند. او قول داده تیم در هفته‌های پیش‌رو بهتر شود و به‌نظر می‌‌رسد یکی از مسائلی که در این مسیر می‌تواند به قرمزها کمک کند، قرعه شگفت‌انگیز و بسیار مناسب پرسپولیس در این مقطع است.

  6هفته اقامت دلچسب در تهران
شاید باورش دشوار به‌نظر برسد، اما بازی با مس رفسنجان در هفته پنجم، تا مدت‌ها آخرین مسابقه خارج از تهران پرسپولیس خواهد بود. تیم یحیی دیگر از پایتخت خارج نمی‌شود، تا هفته دوازدهم که باید در اصفهان میهمان سپاهان باشد. در طول این 6هفته، پرسپولیس یا میزبان است یا میهمان رقبای تهرانی خواهد بود. قرمزها ابتدا با 2میزبانی پیاپی استارت می‌زنند؛ اتفاقی که در هر فصل یک‌بار ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد و 2بار پشت سر هم میزبان یا میهمان باشد. بر این اساس پرسپولیس در 2بازی آینده پذیرای نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خواهد بود. این تیم در هفته هشتم داربی بزرگ پایتخت را به میزبانی استقلال پیش‌رو دارد. پرسپولیس حتی پس‌داربی راحتی هم دارد و بعد از شهرآورد پایتخت باید رودرروی تیم تازه‌صعود کرده هوادار باشد. شاگردان گل‌محمدی در ادامه میهمان پیکان خواهند بود و در هفته یازدهم نیز از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کنند. سرانجام در هفته دوازدهم نوبت به حضور در نصف‌جهان و دیدار حیثیتی با سپاهان خواهد رسید.

  با حضور تماشاگران
آنچه آغاز اقامت طولانی پرسپولیس در تهران را برای این تیم شیرین‌تر می‌کند، همزمانی این قرعه با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها‌ست. از هفته گذشته و بازی استقلال و نساجی حضور هواداران در ورزشگاه‌ها آزاد شد و حالا پرسپولیس هم می‌‌تواند برای 6بازی پیاپی از حمایت مؤثر هوادارانش سود ببرد. قطعا تماشاگران بعد از 2سال غیبت در ورزشگاه، اشتیاق زیادی برای حضور روی سکوها دارند و به تیم کمک خواهند کرد. نخستین بازی با تماشاگر پرسپولیس روز چهارشنبه برابر نفت آبادان برگزار خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید