• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 آذر 1400
کد مطلب : 146145
+
-

آماربازی/ 64

آماربازی/ 64

سپاهان در بازی مقابل تراکتور با 64درصد مالکیت توپ و 673پاس، مالکانه‌ترین بازی این هفته از لیگ برتر را ارائه داد. اما هیچ‌یک از این رکوردها منجر به پیروزی سپاهان نشدند و این تیم باز هم امتیاز از دست داد. جالب‌تر اینکه در هفته پنجم هیچ تیمی به اندازه سپاهان شوت نزد و در زمینه شوت داخل چارچوب هم این تیم به همراه آلومینیوم بهترین عملکرد را داشت. آلومینیوم همچنین با تحمل 3شوت کمترین فرصت شوتزنی را به حریف داد. اما حریف این تیم یعنی نفت مسجدسلیمان یکی از 3شوتی که به سمت دروازه آلومینیوم زد را گل کرد تا بالاترین نرخ تبدیل شوت به گل را داشته باشد. نفت آبادان هم با موفقیت در 57درصد از نبردها، قلدرترین تیم هفته بود.

99
 در جمع بازیکنان رکورددار این هفته هم نام چند بازیکن از سپاهان دیده می‌شود؛ بیشترین شوت (8)، بیشترین پاس کلیدی (4) و بیشترین پاس سالم (99) به‌ترتیب به نام دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی و عزت پورقاز ثبت شده است. در دریبل موفق هم اسماعیلی‌فر مشترکا با آریاکیا بهترین عملکرد (4دریبل موفق) را داشته است. بیشترین نبرد هوایی موفق را گولسیانی و شروین بزرگ داشته‌اند. جلال حسینی بیشتر از همه دفع توپ داشت (13) و محمدرضا اخباری بیشترین مهار (5) را به نام خود ثبت کرد. مصطفی احمدی 10تکل موفق داشت و محمد حسینی از هوادار و امیرمهدی جانملکی از نساجی هم با بازی‌خوانی بالا 10مرتبه پاس‌های حریف را در میانه راه قطع کردند.

15
 تیم نساجی با 13اخطار و 2اخراج خشن‌ترین تیم لیگ تا این مقطع از فصل بوده است. از جمع کارت‌های نساجی‌چی‌ها 4کارت زرد و یک کارت قرمز سهم مسعود شجاعی بوده و کاپیتان سابق تیم‌ملی نقش مؤثری در رکوردشکنی تیمش داشته است! بعد از نساجی، دومین تیم پرکارت فصل جاری گل‌گهر است که 13کارت زرد گرفته اما هنوز اخراجی نداشته است. پیکان با 10کارت زرد و یک کارت قرمز سومین تیم بی‌انضباط و خشن این فصل محسوب می‌شود. نفت مسجدسلیمان هم با 4کارت زرد طی 5بازی باانضباط‌ترین و کم‌کارت‌ترین تیم لیگ جاری است و پدیده و مس رفسنجان با 5کارت زرد در رتبه بعدی قرار دارند. البته پدیده و مس یک بازی کمتر از بقیه تیم‌ها انجام داده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید