25
دو شنبه 1 آذر 1400
شماره 8368
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
​​​​​​​3جوان زورگیر با استفاده از خودروی سرقتی راهی خیابان‌های شهر چهارباغ در استان البرز می‌شدند و پس از سوار کردن مسافرانی که 15 تا 20ساله بودند، با تهدید چاقو اموالشان را سرقت می‌کردند. اعضای این باند برخی از قربانیانشان را که پسران نوجوان بودند آزار و اذیت می‌کردند و با سرقت کفش‌ها و لباس‌هایشان فرار می‌کردند.
مرد افغان که پس از قتل خواهر 16ساله‌اش در مزرعه گندم، از ایران فرار کرده بود، پس از 6‌ماه فرار و بازگشت به کشور دستگیر شد.
جنایی
راز گم‌شدن مرد 45ساله‌ای در شیراز با دستگیری همسر دومش و پیدا شدن جسد مومیایی شده او که زیر تختخواب دفن شده بود، فاش شد.
عامل یکی از فجیع‌ترین جنایت سال‌های اخیر پایتخت پیش از محاکمه جان باخت

سرنوشت پرونده جنجالی پس از مرگ خرمدین

پیگیری
اکبر خرمدین که به اتهام قتل و مثله کردن اجساد پسر، دختر و دامادش در زندان رجایی شهر بود و در چند روز اخیر به‌دلیل بیماری سرطان بارها از زندان به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفته بود، دیروز به‌دلیل ایست قلبی در زندان رجایی شهر جانش را از دست‌داد.

با مردم/ مدیران مدارس از بازگشایی مدارس طفره می‌روند

با اعلام بازگشایی مدارس از اول آذر هنوز تعدادی از مدارس بلاتکلیف هستند و مدیران اعلام می‌کنند که برای بازگشایی نیازمند مجوز هستیم درحالی‌که در خبرها آمده بود بازگشایی به صلاحدید مدیران است.
پاسخ مسئولان/درخواست بازدید از شهرک اکباتان به شهردار منطقه 5منتقل شد
روابط‌عمومی منطقه 5شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان ضرورت رسیدگی به مشکلات شهرک اکباتان در ستون با مردم روز 13آبان پاسخ داده است: «موضوع درخواست شهروندان محترم مبنی بر بازدید شهردار منطقه 5تهران از شهرک اکباتان به دفتر ایشان منتقل شده است و در اسرع وقت بازدید از این شهرک در برنامه‌کاری شهرداری منطقه5 قرار خواهد گرفت.»